INSTAGRAM

Instagram

8/20/2012

My covers.

Hej! Postanowiłam coś napisać jeszcze przed wyjazdem wracam 31 sierpnia. Może zauważyliście, że dodałam "Menu", jeśli ktoś chce wkleić button bloga to jest zakładka "Zareklamuj", jeśli chce posłuchać moich wykonań piosenek jest strona "Moje covery", też jest mój chomik na www.chomikuj.pl, gdzie można znaleźć tapety na komórkę, dzwonki, podkłady muzyczne oraz przerobione utwory na te fajne wiewiórki. Jeszcze zapomniałabym, że są jeszcze nagłówki na blogi, które sama zrobiłam.

Przez weekend nic się nie działo. W niedzielę byłam na spacerze. A gdy wróciłam do domu robiłam nagłówki. A potem jeszcze robiłam z blogiem. A dzisiaj też byłam na spacerze po południu i kupiłam sobie starter do Play. Mam już dość Orange. Do południa smacznie spałam i gotowałam obiad. Nienawidzę siedzieć przy garkach...no cóż.

A oto moje covery oceńcie jak wyszły.

We found love


Use somebody


*****
Polecany blog:


A ja już zmykam oglądać "Gotowe na wszystko" już 7 sezon od początku wakacji.
Nowa notka 1 września zapraszam.


11 komentarzy:

  1. Witaj:) dziękuje za odwiedziny i pozostawienie śladu, świetne te Twoje covery, nie wiem gdzie ale życzę miłego wyjazdu.
    Pozdrawiam. Mania.
    mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na nowy post na the-rockferry.blog.onet.pl, gdzie znajdziesz recenzję płyty Jennifer Lopez i grafikę z Ritą Orą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff, a co ugotowałaś? :>
    Pozdrawiam serdecznie i w między czasie zapraszam do siebe: have-always-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te coveryy . ; * . A i poleciłam Cię , ale button był trochę za duży ;c . NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wyjazdu :* Liczę na mnóóóstwo ciekawych i pozytywnych zdjęć jak na Twoim poprzednim blogu. No i pamiętaj, jakby działo się coś ciekawego, pisz sms. ;D
    - T .

    OdpowiedzUsuń
  6. A i po przyjeździe błaaaagam nagraj corre ♥ piękna piosenka pasuje do twojego głosu. I nie zapomnij dedykacji dla T. ;D;D albo K.

    OdpowiedzUsuń
  7. NN na lover-kiss.blog.onet.pl zapraszam:)i zrobiłam Ci reklamę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :)Ze względu na to,że mój blog się nie wyświetla i nie mogę zalogować się na konto od kilku dni z niewiadomych przyczyn,postanowiłam przenieść bloga lover-kiss.blog.onet.pl na http://love--graphic.blogspot.com/ .Mam nadieję,że mimo wszystko nadal będziesz odwiedzać;* pozdrawiam i dziękuję.jeśli chcesz być nadal informowana to napisz w komentarzu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. use somebody jest cudoowneee <3 zapraszam do mnie http://claudia-dusia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asking questions are genuinely pleasant thing if
    you are not understanding anything entirely, but this post offers
    nice understanding yet.

    Also visit my web blog ... HardKnight Reviews

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jeśli w sieci będą się pojawiać same takie artykuły,
    to przestaję kupować gazety. Świetna robota.

    A to jest moja strona domowa : e-smycze.pl

    OdpowiedzUsuń