INSTAGRAM

Instagram

8/14/2012

Shopping !


by Duśka

Hej!
    Tak na początek parę kwestii organizacyjnych. Kto chciałby być informowany o nowych publikacjach na blogu, to proszę o napisanie pod postem w komentarzu. Będę starać się pisać notki raz w tygodniu w weekendy, w rok szkolny może to ulec zmianie, ale się postaram pisać systematycznie.
    Dzisiaj byłam w mieście na "małych" zakupach z kuzynką. Kupiłam sobie trochę ubrań w różnych kolorach. Obie kupiłyśmy więcej niż na początku przewidywałyśmy.

sweter (nietoperz)
bluzka "Stradivarius"
sweterek

 Jesień zapasem, więc postanowiłam przedstawić kolory, które będą TOP.

Pierwszym kolorem będzie pudrowy, który świetnie łączy się z typowymi jesiennymi kolorami jak np.: beż, brąz czy kolor szary.
Jesień-zima 2012/2013: Louis Vuitton, Pucci, Chloe i Zac Posen.

Kolejnym kolorem będzie mocna, odważna czerwień. Świetnie sprawdzi się z czerwonymi ustami. Ożywi każdy jesienny dzień i każda z dziewczyn ją nosząca będzie się wyróżniać w tłumie.
Jesień-zima 2012/2013: Michael Kors, Moschino, Donna Karan i Marc by Marc Jacobs.

Morski to kolor specjalnie dla brunetek, które będą się świetnie w nim prezentować.
 Jesień-zima 2012/2013: Elie Saab, Philip Lynn, Missoni i Talbot Runhof.

Czarny, który używany będzie do przełamania kolorowego look'u oraz do tworzenia mrocznych stylizacji. Zapewne każdy wie, że pasuje do wszystkiego. :)
Jesień-zima 2012/2013: Valentino, Nina Ricci, Ferragamo, Gucci.

Kolor pomarańczowy w każdym odcieniu jaki jest dostępny. Idealnie skomponuje się w jesienną aurę.
Jesień-zima 2012/2013: Vionnet, Prada, Carolina Herrera, Vivienne Westwood.

(c) Bazowałam na polki.pl

A teraz zmykam, aby oglądnąć końcówkę mojego serialu ,,Zakazane uczucie". Może ktoś z was go ogląda ?

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Warto przeczytać post, spam mnie nie interesuje!

      Usuń
  2. Post czytałam po poinformowaniu o NN. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. no trochę kupiłyśmy. xD ale dobrze, ja jestem zadowolona jeszcze sobie dokupię ćwieki i będzie lux.
    z niebieskimi spodniami bardzo fajnie połączenie tej bluzki i sweterka, spodobało mi się. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze do tego buty i będzie super ! Hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się zółta bluzka ze Stradivariusa. serio za 20 zł? Śliczna.

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna ta pastelowa bluzka *>* Reszta też ; D . NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń