INSTAGRAM

Instagram

9/28/2012

"Chociaż ten jeden raz"

fotografia wyszukiwarka Google

Hej! Prawie godzinę temu wróciłam ze szkoły. Uwielbiam piątek, bo kończę o 12:20. Od soboty nie zdarzyło się nic ciekawego. Niedziela minęła prawie spokojnie. I od poniedziałku ta monotonia powraca. 06:30 bus do szkoły i po południu powrót do domu, siedzenia nad książkami 2 godziny odrabiając same zadania domowe bez nauki na lekcję. Wniosek jeden jest, że teraz trzeba więcej uczyć się. Z moją kochaną kuzynką widuje się częściej, niż jak chodziłam do gimnazjum. Postępy. :)) Jutro planowałam z koleżankami wypad na spacer który by miał 20 kilometrów, ale ta odległość nas przerosła i idziemy na o wiele krótszy spacer. Zabiorę chyba aparat, zrobię zdjęcia jesienne i będę je dodawała tak jak zawsze na początku notki. Zakochałam się......w piosence Juli (Chociaż ten jeden raz). Chodź nie jestem jej fanką umiejętności śpiewania, a raczej nie umiejętności śpiewania. To tekst piosenki jest świetny powinna zająć się zawodowo pisaniem tekstów piosenek. 
Wracając do twórczości to na dzisiaj miałam na zadanie domowe z języka polskiego napisać jakiś krótki wierszyk. Na szczęście pani mi go nie sprawdziła, bo by się przeraziła. Oto on: 
 Cieszę się niezmiernie, 
że ten blask już blednie.
Gwiazd tysiące świeci
nocy nie oszpeci.
Tylko poczekaj trochę,
bo ja już nie mogę 
szybko biec pośród drzew
i wysoko wspinać się.  
                               Duśka
Wiem, że jest bez jakiegokolwiek sensu. Możecie się śmiać do woli. "Wiersz" napisałam w ciągu niecałych 5 minut o około godzinie 20:35.

9 komentarzy:

  1. Na razie Jula i jej muzyka do mnie nie przemawiają ;)

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl. A w nim recenzja płyty Goldfrapp & grafika z Coldplay.

    OdpowiedzUsuń
  2. strrraaasznie sięę cieszę, że teraz widujemy cię częściej, naprawdęę. ♥♥

    k ;** <3

    OdpowiedzUsuń
  3. iiii nieeedługo tysiąc wyświetleeeń!! ♥

    k.

    OdpowiedzUsuń
  4. A Jula <3 . Jak dla mnie ma za ponure piosneki ; c . NN a w niej Nieznane , Swift . Plus ozdobione ikonki i nagłówki :*. Można zamawiać buttony , nagłówki itp . Więcej w notce ^.^ // QUIFF <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście ma ona ponure piosenki o takiej samej tematyce, ale jakoś ta w notce, którą dodałam wpada w ucho w wolę ją od wszystkich innych Juli piosenek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy post na http://love--graphic.blogspot.com/ zapraszam!<3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jula nie śpiewa tak źle, ale ta piosenka za bardzo mi się nie podoba. A wiersz całkiem fajny :) U mnie NN Zapraszam!!! [prixie]

    OdpowiedzUsuń
  8. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your
    point. You definitely know what youre talking
    about, why throw away your intelligence on just posting videos to your blog when you could be
    giving us something informative to read?

    my blog post - HardKnight

    OdpowiedzUsuń