INSTAGRAM

Instagram

9/01/2012

" I believe I can fly"

źródło wyszukiwarka Google

Hejka!
    Wróciłam wczoraj z wyjazdu, było super. Poznałam parę super ciekawych ludzi. Ogólnie to siedem dni minęło szybko, nawet za szybko zostałabym tam o wiele dłużej, chociaż jeden dzień.
    Zacznę lepiej od początku. Przed wyjazdem byłam u fryzjera podciąć grzywkę oraz byłam w kościele się wyspowiadać. W sobotę o 4:20 byłam już przy szkole i czekałam z koleżankami na autokar. Siedziałam z przodu, bo z tyłu miejsc nie było. Na obiedzie byliśmy w jakieś knajpie w Warszawie, a potem ruszyliśmy dalej w drogę do Augustowa. Gdy już wszyscy byliśmy w hotelu dostaliśmy pokoje. Wymieniłyśmy się pokojami z takimi chłopakami (my na tym skorzystałyśmy). W niedzielę byliśmy na Mszy Św., pogoda w ten dzień nie była udana; padało. Była dyskoteka, ale na niej nie byłam z racji takiej, że bolała ,mnie głowa trochę i grałam z dziewczynami w "tysiąca". W poniedziałek byliśmy w Twierdzy Osowiec. Grupa, w której byłam miała super przewodnika. Byliśmy w skansenie kurpiowskim i na czerwonych bagnach. Mieliśmy ognisko w ośrodku i w sumie cztery dyskoteki po dwie godziny. :)) Na mieście kupiłam sobie bokserkę i bluzkę z krótkim rękawem. W czwartek przed wyjazdem mieliśmy dyskotekę tak się złożyło, że w moje 16 urodziny. Po dyskotece do mojego pokoju przyszło sporo osób tworzących tzw "pociąg" do którego dołączyłam. W piątek to już wyjechaliśmy z Augustowa i jakoś przeżyłam te 12 godzin jazdy.
    A wracając do tytułu to zasłuchałam się w piosence R.Kelly "I believe I can fly". Na dzisiaj koniec i zostawiam wa z piosenką.
Dla mojej K. "Corre" nagram i dodam w następnej notce jak znajdę czas. 

8 komentarzy:

  1. kocham tą piosenkę <3 kocham jej nutę, słowa i wszystko inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie miałaś;)Ja na dyskoteki raczej nie chodzę jeśli już to tylko szkolne:)
    Pozdrawiam i dziękuję za info o nn;* love--graphic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że udał się wyjazd a piosenka prześliczna aż rozmarzyłam się.
    Pozdrawiam. Mania.

    OdpowiedzUsuń
  4. PS.
    ja już obserwuję co powiesz na wspólne obserwowanie?
    Mania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Birdy, cudowny głos, uwielbiam ją :3
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: have-always-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Udane wakacje ;)

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl . A w nim recenzja płyty Aury Dione i grafika z Adele.

    OdpowiedzUsuń
  7. people help the people zawsze spoko!;D

    jak tam po rozpoczęciu?;>

    K.

    OdpowiedzUsuń