INSTAGRAM

Instagram

9/14/2012

Obóz integracyjny

 fotografia by Duśka

Hej! Do domu wróciłam godzinę temu z obozu integracyjnego. Było świetnie, mam najlepszą klasę na świecie, myślę że się zgraliśmy. Zacznę od początku jak było.
W pierwszy dzień pojechałam busem do szkoły. Razem z koleżankami i kolegami oraz Id, która z nami też jechała czekaliśmy na autokar. Długo czekaliśmy na policję, która miała sprawdzić autokar, ale po jakimś czasie już wyruszyliśmy. Za jakąś niecałą godzinę (40 minut) byliśmy w ośrodku. Przydzielono mojej klasie super opiekunów oraz pokoje. Przed obiadem poszliśmy na plac, gdzie było boisko do siatkówki, do piłki nożnej i dużo huśtawek. Moja koleżanka huśtała się bez trzymanki i tak upadła na ziemie, że wszyscy, którzy widzieli to leżeli ze śmiechu. Po obiedzie mieliśmy zajęcia integracyjne, na których chłopki opowiadali jak strasznie są głodni po śniadaniu oraz, że w pokoju mają Dziadka Mroza i jest strasznie zimno. Siedzieliśmy w kółku i na początku przedstawiliśmy się i mówiliśmy skąd jesteśmy, co lubimy oraz co nie lubimy i różne inne rzeczy.
Opiekunowie uczyli nas tańczyć taniec belgijski (bardzo mi się spodobał) i był jeszcze jeden do jakieś piosenki harcerskiej. Wieczorem po kolacji była dyskoteka byłam na chwilę, bo nie była za bardzo udana, piosenki puszczali nie fajne (co innego w Biebrzańskim jak byłam).
W drugi dzień pogoda nie była udana. Od 10:00 do 13:00 mieliśmy kolejne zajęcia, gdzie ćwiczyliśmy taniec belgijski.( Można go zobaczyć obok, to jest chyba filmik z jakieś studniówki. Mniej więcej widać o co w nim chodzi.) Fajna jest strasznie muzyka, do której się tańczy ten taniec. Mieliśmy taką "zabawę" polegającą na tym, że na plecach przypinaliśmy kartki i pisaliśmy każdej osobie jakieś miłe komplementy (kartkę zachowałam sobie jak większość).
Po obiedzie poszliśmy na spacer, ale niestety padało, ale szybko wróciliśmy do ośrodka i zorganizowano nam zawody między klasami. Wygrała oczywiście moja klasa. :))) Odbył się również pokaz mody. Z mojego pokoju wystawiłyśmy dwie dziewczyny, a ja musiałam opisywać co na sobie noszą to była jakaś tragedia już nigdy nie dam się namawiać na tego typu rzeczy. Po zawodach była dyskoteka, ponieważ padało i na dało się zrobić ogniska. Znowu muzykę puszczali nie fajną, więc siedziałam z dziewczynami. Rozmawiałyśmy po angielsku, i niemiecku i po polsku, bo była z nami koleżanka z Niemiec. Uśmiałyśmy się wszystkie strasznie, na przykład ja dosłownie tarzałam się na podłodze ze śmiechu. To wyglądało na pewno przekomicznie.
Dzisiaj się pakowałyśmy rano i mieliśmy ostatnie zajęcia, gdzie wybraliśmy samorząd klasowy. Było czterech kandydatów "o fotel" przewodniczącego i wiceprzewodniczącego. Skarbnikiem zostały dwie chętne osoby.

Ależ się rozpisałam, tak jak obiecałam notka jest trochę dłuższa. I tak na koniec piosenka "Ghetto gospel" z tłumaczeniem na język polski.
Blog polecany:

12 komentarzy:

  1. Dzięki za polecenie <3 Kurczę , bo dopiero zauważyłam że napisałaś kom . jak opublikowałam nn ;c Polecę Cię w następnej notce ^^ Tylko przypomnij bo , mam sporo na głOWiE ; )) NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy post na love--graphic.blogspot.com przepraszam,że nie odpowiadam na Twoje komentarze,niestety nie mam czasu:( Ale możesz mnie informowac,jak tylko będę mogła,nadrobię zaległości.Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl. A w nim recenzja nowej płyty Oceany oraz grafika z Green Day i Norą Jones.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już o tym tańcu słyszałam i dzięki filmikowi przypomniały się kroki, których uczyła mnie kuzynka, piosenka fajna, i z tego co czytam to integracyjny obóz udany.
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam do mnie nn mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, ja gdy byłam w 4 klasie na kolonii (jeju, pamiętam jak by to było dziś, a tyle lat minęło), to tańczyliśmy taniec belgijski, pamiętam jak bardzo tego nie lubiłam, bo trzeba było trzymać za rękę tylu chłopaków ;)! A obóz chyba udany, prawda?

    Pozdrawiam!
    http://my-beauty-trinkets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obóz bardzo udany:)Problemu nie miałam z tańczeniem z chłopakami :P

      Usuń
  6. Hej! Twój blog wygląda bardzo fajnie tu :) Mam nadzieje, że będziemy dalej informowac się o NN. U mnie nn [prixie]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, ze mozemy sie informować :)

      Usuń
  7. Cała twórczość 2 paca jest wspaniała. Uwielbiam, kocham, był wspaniałym artystą. Osobiście ta piosenka jest tak kultowa, że chyba każdy ją zna
    Lord can you hear me speak!
    To pay the price of being hell bound...

    Boże usłysz mnie, aby zapłacić cenę i odbić się od piekła.

    Ale polecam również droga mamo , wspaniałe.

    A tak wgl to chyba zakładam blogspota... ;D
    Karolinaa.

    OdpowiedzUsuń
  8. NN i Zostałaś polecona na // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl. A w nim recenzja płyty Palomy Faith i grafika z M.I.Ą.

    OdpowiedzUsuń