INSTAGRAM

Instagram

9/10/2012

Pierwszy tydzień szkoły.

by Duśka
Hej! Jak minął wam pierwszy tydzień szkoły? Mnie minął strasznie szybko i nawet miło. Poznałam kolegów i koleżanki z klasy. Jak na razie jest super. Jutro mam test z całego gimnazjum z historii, więc jest luzik. Zdaję na EDB (edukacja dla bezpieczeństwa) jak reszta klasy hymn Polski. Muszę się nauczyć o starożytności na język polski. Trochę już nauki mam, ale jakoś sobie poradzę (mam nadzieję). Niektórzy nauczyciele są bardzo fajni. Martwi mnie jedna myśl, że nie można zgłosić "bz" ani "np". To jakaś tragedia. W środę jadę na obóz integracyjny z moją i inną klasą. Przyjadę w piątek i wtedy postaram się napisać dłuższą notkę.
A teraz zacznę odrabiać lekcje i spróbuję się na jutro przygotować.

10 komentarzy:

  1. Głupio że nie możesz zgłosić ,,np '' ;c . Ja na każdym przedmiocie mogę xD Piosenka spoko ; D . // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No...trochę głupio trzeba uczyć się 2 razy więcej.

      Usuń
  2. nie przepadam za tą piosenką:D obserwujemy? :)
    cotidiesol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje jakiegoś bloga jeśli jest tego wart,a nie w formie wymiany.

      Usuń
  3. całkiem podoba mi się ta piosenka Eweliny, którą tu wkleiłaś ;)

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się ona bardzo podoba :))

      Usuń
  4. Haha:) widzę, że do posta dodałyśmy tą samą piosenkę :p ja też nie na każdym przedmiocie nie mogę zgłosić "np".
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna piosenka. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. NN + Twój blog został polecony // GARIAD

    OdpowiedzUsuń