INSTAGRAM

Instagram

9/03/2012

Szkoła.

  by Duśka

Hej! Jakie nastroje po rozpoczęciu roku szkolnego? U mnie tak jakoś nijako. Niby się trochę bałam, ale nie było czego. Poznałam parę osób, ale coś mi się zdaje, że z nową klasą nie będę za specjalnie związana. Gdy weszłam do klasy nie poczułam tzw. ulgi w ogóle to ten pierwszy miesiąc będzie najgorszym w moim życiu. Jest u mnie osób w sumie, więcej niż miało być nie jestem pewna, ale może to będzie 28 czy 29 osób. U mnie w klasie przez jakiś czas będzie dziewczyna narodowości niemieckiej na wymianie. Mam nadzieję, że się z nią może jakoś dogadam po niemiecku lub po angielsku (taka mała lekcja z użyciem praktycznym j.niemieckiego). Wiem mniej więcej kto czego mnie będzie uczyć. W skrócie mam krzyżyk na drogę, a mianowicie nauczyciele od chemii, matematyki, niemieckiego i fizyki to jakaś masakra. Strasznie będzie przy nich trudno, ale mam tez nauczycieli, którzy są lajtowi. Pani wychowawczyni oprowadzała nas po szkole i połowy sal nie pamiętam, gdzie się znajdują. Jednymi schodami tylko się wchodzi innymi tylko schodzi, innymi drzwiami tylko się wychodzi innymi tylko wchodzi. Popłynie wiele czasu nim się zaaklimatyzuję. Wyjazd integracyjny mam w następnym tygodniu w środę. 


A teraz idę pozmywać naczynia i ogólnie posprzątać w domu. Trzymajcie za mnie kciuki, bo jutro taki pierwszy dzień w szkole (07:10 - pierwsza lekcja).

6 komentarzy:

  1. Ja Ci współczuję jakaś głupia ta teraz reforma. Mam nadzieje, że jakoś się za klimatyzujesz.
    Pozdrawiam. Mania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzka :)
    no, na razie początek roku a praca z matematyki już mnie wykańcza. ale mam nadzieję, że masz rację :)
    powodzenia w szkole

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w szkole ! Ej fajnie z tą dziewczyną z niemiec , u mnie nie ma wymian ;)
    Zapraszam do mnie
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. hej na blogu bodyy-rockk.blogspot.co.uk jest nowy post było by mi miło jeśli wejdziesz zawsze
    możesz znaleść coś dla siebie
    dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ciuszki < 3 .NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń