INSTAGRAM

Instagram

9/22/2012

"Think of me "



 fotografia by Duśka

Hej! U mnie jak na razie jest świetnie. Mam już dwie pierwsze oceny w liceum (6 z EDB i 4 z przedsiębiorczości). Jestem przeszczęśliwa nawet nie wiem czemu, po mimo tej pogody czuje się świetnie. Ciekawe co ma na mnie tak zbawienny wpływ? Może nowa szkoła, znajomi ? Często myślę o tym, że fajnie byłoby mieć świadectwo z biało-czerwonym paskiem w liceum, chociaż raz. Takie małe marzenie, które będzie trudno spełnić. Na przykład moje marzenie o karierze wokalistki, takie z dzieciństwa w pewnym sensie się spełnia, ponieważ na konkursy jeździłam i może pojadę na kolejne, chodzę na lekcje śpiewu może będę śpiewać w zespole, który działa przy Szkole Muzycznej (jeszcze to nie jest pewne w 100 %, dlatego nie pisałam wcześniej), taką mam propozycję.

fotografia by Duśka

Już na następny tydzień mam zapowiedziane kartkówki oraz nauczyciele będą pytać. W weekend tak mi się nie chce uczyć. W tygodniu jeszcze spoko usiądę do książek, ale w weekend ! Gdy jest tyle możliwości spędzenia czasu. Nie mam czasu na nagrywania nowych coverów, ale dodam w najbliższym czasie te piosenki, które wcześniej nagrałam. Ostatnio patrzyłam na moje konto na ising i przy jednej piosence mam 3 Lubię to. Jak na mnie to jest super, nagrałam ją jakoś z isingu i dodam na bloga.
Może macie jakieś propozycje utworu jaki mogłabym nagrać? 


Tej piosenki uczę się na lekcjach śpiewu. Co o niej sądzicie ?

4 komentarze:

  1. ja wieeem kto ma na ciebie taki zbawienny wpływ;D Pan M ♥


    Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna piosenka ale skomplikowana do zaśpiewania. Mi też nie chce się w weekendy uczyć a wtedy jest najlepiej bo więcej czasu jest. Ja już od dłuższego czasu obserwuję co powiesz na wspólne obserwowanie?
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam skromnie do mnie mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam ciągle i ciągle kartkówki ;c . Powodzenia . NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że twoje marzenie powoli się spełnia ;)

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl A w nim recenzja płyty Eweliny Lisowskiej i grafika z P!nk.

    OdpowiedzUsuń