INSTAGRAM

Instagram

10/13/2012

"Ani sekundy dłużej nie wahaj się."


Hej! Ten tydzień strasznie szybko mi minął. Chciałabym już wakacje, gdzie nie martwiłabym się o nic. A tak jest szkoła, trzeba się uczyć i to dużo. Niekiedy nie mam czasu na nic, telewizji to już prawie nie oglądam tylko w weekendy. Humor poprawiają mi spotkania z moją taką najlepszą koleżanką, z którą siedziałam w ławce w gimnazjum. Miałyśmy często swoje odpały, brakuje mi tego. Nawet brakuje mi tych małych przepychanek słownych z kolegami siedzącymi przede mną. Często się nich, a raczej z tego co mówią i robią się śmiałyśmy. Teraz póki co jest nawet dobrze, ale wiem, że przede mną jest najlepszy okres w życiu, czyli liceum. Mówi się, że gimnazjum jest najgorszym okresem w życiu nastolatka i z perspektywy czasu nawet się z tym zgodzę, chodź nie do końca. Mój humorek poprawia też K., czyli moja kuzynka. Z nią nudzić się nie można.
Ogólnie rzecz biorąc źle tak nie było w tym tygodniu. Od poniedziałku do środy było Ok. We czwartek spotkałam się z koleżanką po lekcji. Poznałam jej koleżanki (swoją drogą bardzo fajne). Piątek, który będę wspominać dłuższy czas. Zaspałam i pojechałam na 2 lekcję, bo na 1 już bym nie zdążyła. Na szczęście był to tylko W-F. Na fizyce byłam strasznie zaskoczona. Dostałam z niezapowiedzianej kartkówki 4. Jak to ujęła moja koleżanka z gimnazjum (która jest na innym profilu) uratowałam honor mojego gimnazjum.

W dzisiejszej notce dodam parę inspiracji z modnymi od jakiegoś czasu ćwiekami, dżetami itd.





Na dzisiaj to już tyle w kolejnej notce postaram się dodać kilka inspiracji z motywem kosmosu w roli głównej. Obrazki znalezione w Google Grafika.
 Zapomniałabym dodałam nowe covery. Odsyłam do zakładki MOJE COVERY.

11 komentarzy:

  1. ćwieeeeeeki *,*

    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. NOWY POST http://rare.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym najchętniej zrobiła sb. taki http://i.pinger.pl/pgr145/71a96d0d000423205050bbcb . Ale wybrałabym inne ćwieki , mniej masywne : * . Świetna nota ! <33 // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie straciło by to na wyglądzie. Lepsze są masywniejsze jak dla mnie, każdy ma inny gust :)

      Usuń
  4. śliczna notka, uwielbiam ćwieki i piosenka mroza też fajna ;) / bluush

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka, ćwieki są spoko, ale jednak czekam na te wzory z kosmosem :)[prixie]

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi raczej nie zdażyło się zaspać na 1 lekcję.za ćwiekami raczej nie przepadam.
    A niedługo bvędzie tydzień wolnego;) nowy post na http://love--graphic.blogspot.com zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. rare.blog.pl - nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na stronę z ręcznie robioną, autorską biżuterią: http://www.facebook.com/MegsHandmade ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też nieraz zdarzało się zaspać:) jakoś za ćwiekami nie przepadam.
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam do mnie mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń