INSTAGRAM

Instagram

10/06/2012

Jesień...

fotografia by Duśka

Hej! Jak mi się nie chce już nic robić. Pewnie przez tę pogodę, chodź u mnie na południu to jest słoneczna, piękna jesień. Codziennie chodzę do szkoły, bo trudno żebym nie chodziła. Póki co to mam bardzo dobre oceny jak na liceum. Moją klasę już coraz lepiej znam. Rozwalają mnie pozytywnie chłopaki z mojej klasy. Koleżanki też są spoko. Ten tydzień był masakryczny. Przez poniedziałek, wtorek i środę w ogóle nie mogłam się skupić na lekcjach, szczególnie na informatyce. Codziennie jakieś pytanie czy kartkówka, muszę się przyzwyczaić. Jeszcze te projekty: jeden z przedsiębiorczości zamknęłam, z WOKu i godziny wychowawczej (o patronce szkoły: Maria Skłodowska-Curie) w tym tygodniu co będzie oddam. Mam nadzieję, że na jakiś czas to będzie koniec projektów. W środę po szkole byłam w internacie u koleżanki, która była chora. Posiedziałam u niej godzinę i poszłam na pasaże, a później na lekcję śpiewu. Uczę się teraz takiego utworu napisanego gwarą góralską, coś innego niż zazwyczaj. W sumie gwara to dla mnie codzienność. A teraz siedzę sobie i słucham muzyki. Ostatnio mam fazę na przeboje XX wieku. Ciągle słucham jakiś różnych piosenek z tego okresu.


Kolejna notka ukaże się w poniedziałek.

9 komentarzy:

  1. tak, pogoda dobija czasami. Ja też miałam ciężki tydzień / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w liceum też dają popalić. Ten tydzień nie miałam najgorszy. W tym będzie gorzej. Trzy sprawdziany i kartkówka ;/. [prixie]

    OdpowiedzUsuń
  3. NN na prixie.blog.onet.pl ! Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka. Mi się w ogóle do szkoły chodzić nie chce, najchętniej to bym całymi dniami leżała.. xD // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez z chęcią bym ciągle leżała, ale tak się nie da :(( niestety

      Usuń
  5. Fajny post ;d

    Zapraszam do siebie : http://daria-dzasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja praktycznie w każdym tygodniu mam jak nie sprawdzian to kartkówkę nie raz nie wyrabiam. :(
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam skromnie do mnie mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam stale kartkówki czy sprawdziany ;c . . NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  8. nowy post- rare.blog.pl!

    OdpowiedzUsuń