INSTAGRAM

Instagram

10/01/2012

Już miesiąc...

fotografia by Duśka

    Hej! Co tam u was słychać? Minął już prawie miesiąc odkąd chodzimy do szkoły. U mnie jest bardzo dobrze. Dzisiaj pani od WOSu przyniosła sprawdziany z całego gimnazjum. Były według mnie banalne, o tym też świadczy ocena jaką za test dostałam. Jako jedna z dwóch osób dostałam 5 (w klasie jest 27 osób). Byłam zaskoczona i strasznie się ucieszyłam. Chłopakom dałyśmy małe co nieco na Dzień Chłopaka, który był wczoraj.
    W sobotę poszłam z koleżankami z gimnazjum (ze "starej" klasy) na mały spacer. Wzięłam aparat i robiłam słit focie. Postanowiłam, że wywołam zdjęcia i zrobię sobie album. Fajnie by było w przyszłości usiąść i oglądnąć jaka to w młodości byłam. Wracając do soboty to dość sporo zdjęć zrobiłam i przesłałam koleżankom. Jedna z nich dodała parę na facebooka. 
    A tu są widoki z mojego spacerku: 


 fotografie by Duśka
     Jak mi się nudziło w niedzielę. Jeszcze w niedziele przyszła do mnie K. to sie "rozerwałam", ale później to jakaś masakra. Włączyłam sobie film ("Nigdy nie będę twoja" z 2007 roku; komedia romantyczna; tylko takie filmy oglądam [marzy]). jeszcze mi ten czas jakoś minął. Jutro planuje z koleżanką po lekcjach się gdzieś wybrać, bo czekam godzinę na busa do domu.
    W najbliższym czasie na pewno dodam nowe covery. Będzie to piosenka "Corre" Jessie & Joy oraz "Czekam" Kasi Gomoły.

 

7 komentarzy:

  1. Jasne, możemy się informować o NN ;] Zaprasza cię na MUTINEER.blog.pl Mam nadzieję, że wejdziesz i skomentujesz ;] // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne :D informujmy się / bluush
    p.s. fajny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. NN + twój blog został polecony ( notka doda się z opóźnieniem, wiesz... Onet -.- ) // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne fotki ;) Choć jak widzę pogoda nie była najlepsza. Chmury ;P

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl A w nim recenzja nowej płyty Justina Biebera i grafika z Ch. Aguilerą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po mimo chmur bylo ciepło i spacer sie udał. ;)

    OdpowiedzUsuń