INSTAGRAM

Instagram

10/15/2012

Kosmos/Galaxy

Fotografia Google Grafika

Hej! Jak wam minął ten weekend. Ja jak zawsze nie mogę usiąść do książek. Tak jakoś brak mi jakichkolwiek chęci. Oraz jak zawsze odrabiam lekcje o 20:00 w niedzielę. Nie wiem jak ja to robię.
Dzisiaj w szkole była akademia na Dzień Nauczyciela oraz ślubowanie klas pierwszych, czyli też mnie. Lekcje były skrócone i puścili po akademii do domu wszystkie klasy pierwsze. Żałuję, że nie wzięłam poduszki na apel. "Rozerwałam" się tylko wtedy jak jakaś dziewczyna śpiewała solo "Do kołyski" i to lepiej niż ja śpiewam. Jakoś się tym nie załamałam, przywykłam, że nie jestem chociaż w jednej rzeczy najlepsza. Takie życie.

Obiecane inspiracje kosmosem.



Teraz zmykam się uczyć, przede mną bardzo długie wypracowanie z języka polskiego do napisania.

13 komentarzy:

  1. Lubię ten motyw *__* // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiste, strasznie bym chciała mieć takie legginsy <3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. MOTYW KOSMOSU JEST PRZEMISTRZOWSKI, GENIAAALNY!!! KOCHAM KOCHAM KOCHAAAM
    *,*


    jeszcze daaaj moro!!!! ;D;D;

    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce takieee *.* A najbardziej leginsy , galaxy Vansy i obudowe <33 Kup Mi ^.^ // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja miałam akademie w piątek a poniedziałek wolny:) ciekawe inspiracje, podoba mi się ta sukienka.
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam do mnie mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty szczęściaro. Też tak bym chciała.

      Usuń
  6. Motyw kosmosu najlepiej wygląda na tej sukience <3

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl A w nim recenzja płyty Fiony Apple i grafika z Alicią Keys.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl z recenzją płyty Ani Dąbrowskiej i grafiką z Leoną Lewis.

    OdpowiedzUsuń