INSTAGRAM

Instagram

10/20/2012

Moro

wyszukiwarka Google

Hej! W tym tygodniu miałam ślubowanie (pisałam o nim notkę wcześniej). Poza tym nic ciekawego się nie działo. W poniedziałek miałam też wywiadówkę, zapomniałabym o niej. Oceny póki co mam dobre. Najgorszą ocenę mam 3, więc jest dobrze, ale to dopiero półmetek semestru. W środę jak zawsze mam lekcje śpiewu uczę się nowej piosenki. Pogoda u mnie jest świetna. Taka typowa złota polska jesień. Wszędzie wiele kolorów, zieleń ustępuję czerwieni, żółci i pomarańczy. Niebo takie błękitne, gdzieniegdzie chmury, aż chce się żyć. Plany na weekend? Żadne, pewnie będę się próbować czegoś uczyć.
Chyba zrobię zdjęcia jesienne do notki tak dla odmiany. Inne covery w zakładce "Moje covery".

 

Przedstawiam parę inspiracji z moro w roli głównej. Może macie jakieś pomysły na kolejne notki ?

Zdjęcia Wyszukiwarka Google

8 komentarzy:

  1. jak ja marzę o takiej kurteczce moro . *.*
    a na następną notkę, tak jak pisałaś myślę, że fajnie będzie zobaczyć kilka zdjęć Twojego autorstwa tej naszej pięknej, złotej jesieni. :)
    Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kiedy się wybieramy robić zdjęcia ?? :))

      Usuń
  2. U mnie najgorsza ocena to 2- xD Jak byłam młodsza miałam faze na moro ;D // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety mam już jedynkę. xD a co do jesieni to bardzo się cieszę, że jest taka ładna, kiedyś nosiłam moro, ale teraz rzadko. / bluush

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam kurtkę moro ;D . NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe inspiracje:)
    Pozdrawiam. Mania, zapraszam mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem ładnie śpiewasz ;) Kiedy zobaczymy cię w "X-factor"? ;)

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl. A w nim recenzja płyty Ayo i grafika z Rihanną

    OdpowiedzUsuń