INSTAGRAM

Instagram

10/27/2012

Ombre

Google Grafika

Hejka! Jestem już prawie w pełni zdrowa z czego się niezmiernie cieszę, bo chciałabym wreszcie ćwiczyć na W-F. Oczywiście to jest żart, chodź W-F lubię, ale bez przesady. W środę u mnie w szkole były zawody międzyklasowe w koszykówce. Niestety z powody przeziębienia nie mogłam grać, a chciałam. Nie obyło się bez niespodzianek na tych zawodach. Oczywiści faworyci czyli klasa sportowa i to jeszcze III przegrała z klasą I, która sportową nie jest. Jak się przyjrzałam tym chłopakom z I to wyglądają na takich niepozornych. :)). U mnie dziewczyny od razu w pierwszej rundzie trafiły na klasę sportową dziewczyn i przegrały niestety. Wynik był miażdżący, ale honorowe dwa punkty zdobyły. W środę byłam na lekcjach śpiewu (uwielbiam je). Strasznie fajnych piosenek się uczę, tylko akurat wszystkie po angielsku, bo jak wiadomo mamy mało piosenek, które są naprawdę dobre.


Dzisiaj dodam wszystko związane z ombre.
 włosy:
bluzki, bluzy, swetry:
spodnie, spódnice, sukienki, spodenki:
  buty:
 paznokcie:
dodatki:
Zdjęcia: wyszukiwarka Google Grafika

Na dzisiaj to już tyle a w kolejnej notce będą stylizacje Halloween.  Papa

8 komentarzy:

  1. niebieskie ombre na włosach z pierwszego zdjęcia jest PRZEGENIALNE. o takim sweterku marzę pod każdą postacią, idę na lumpy nie długo i razem z mamą zabieramy się do wykonania takiego cudeńka. ♥ zastanawiam się tylko nad kolorem. ;D spódniczką i spodenkami też bym nie poradziła, a paznokcie są boskie, zwłaszcza w odcieniach różowo niebieskich.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ombre :3 miałam różowe na włosach :3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Ombreee *.* NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taki efekt na włosach ;)

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl. A w nim recenzja płyty - składanki - Goldfrapp i grafika z Laną Del Rey.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojaaaa, kocham ombre. Sama mam fioletowe końcówki włosów. Ciuchy są niesamowite! Nie wiesz gdzie takie można kupić(poza allegro)? [prixie]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza allegro, to nie bardzo, ale jest wiele stron gdzie jest instrukcja jak samemu zrobić ombre :)

      Usuń