INSTAGRAM

Instagram

10/22/2012

Wzory azteckie

(c)Google Grafika

Hej! Co tam u was? U mnie jest okropnie. Przez cały weekend nie wychodziłam z domu, ponieważ się przeziębiłam. Sobota jak to sobota to dzień do sprzątania, więc posprzątałam cały dom. Wieczorem posiedziałam trochę na Facebooku. Przeglądałam różne sesje zdjęciowe jesienne na Internecie. Muszę kiedyś iść i porobić zdjęcia, a najlepiej żeby to było w sobotę i niedzielę. 
A wspominając o niedzieli to rano obudziłam się. Czułam się ogólnie słabo. No i poszłam do kaplicy na Mszę Św. Całe popołudnie leżałam w łóżku, strasznie źle się czułam. Siostra podesłała mi laptopa i oglądałam film "Beauty & the Briefcase" w polskiej wersji pt." Randki na zlecenie" z Hillary Duff. Film prześwietny polecam oglądnąć. Wieczorem odrabiałam lekcje, siostra mi pomagała, a raczej z większości mnie wyręczyła z racji tego, że się źle czułam. czasami sobie myślę, że dobrze jest mieć starsza siostrę. Nie dość, że pomoże to jeszcze doradzi i pozwoli pożyczać ubrania. (Muszę się od niej pożyczyć na jutro torebki do szkoły.). Same plusy. :))

Dzisiaj kolejna część inspiracji ze wzorami azteckimi, które są bardzo ładne i świetnie się prezentują.


  
(c) wyszukiwarka Google Grafika
***********

Allegro:

 swetr koszt ok. 300 zł
swetr koszt: ok. 50 zł
top koszt ok. 30 zł
rurki River Island koszt ok. 79 zł
sukienka LOVE koszt ok. 169 zł

Zrobiłam taki mały kosztorys.
Co sądzicie o tym ażebym robiła taki kosztorys zawsze jak dodam jakieś stylizacje z nowym trendem w modzie?

8 komentarzy:

  1. Mi się podoba taki wzór na spódniczkach ;D // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, uwielbiam te wzory <3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wzorki, podoba mi się ta spódniczka na 3 zdjęciu i na ostatnim sukienka.
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie wzorki ; D . Ej ... a może dawałabyś linki do akcji na allegro ? ; * . NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry pomysł :)), ale bez problemu można wpisać wzory azteckie na allegro i ci wyjdzie to co w notce

      Usuń
  5. fajne te wzorki,ale osobiście raczej nie założyłabym nic takiego :D
    szybko wracaj do zdrowia! :)
    cotidiesol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. niektóre rzeczy całkiem ładne ;)

    Zapraszam na specjalny post na The-Rockferry.blog.onet.pl poświęcony 10. rocznicy wydania "Stripped" Christiny Aguilery

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe wzory, mi najbardziej do gustu przypadł sweter =)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń