INSTAGRAM

Instagram

11/24/2012

Andrzejki 2012


Google Grafika

      Hej! Cały tydzień jak każdy minął mi bardzo pracowicie. Musiałam się uczyć nowej piosenki, którą wczoraj na Gali śpiewałam solo, oczywiście z akompaniamentem instrumentów na żywo. W stylistyce renesansowej, do której podobno mój głos nadaje się idealnie, bo mam taki delikatny.
Od wtorku do piątku uczyliśmy się w szkole w jednej klasie non stop. Przypomniały mi się czasy z gimnazjum, gdzie miałam lekcje w tylko jednej sali, chyba że była lekcja z podziałem na grupy. Była taka odmiana teraz, ale od poniedziałku wszystko wraca do normy, czyli wędrówka po całej szkole. :))) Czwartek miał być ciężki, ale nawet był całkiem fajny. Mimo sprawdzianów i niezapowiedzianej kartkówki z fizyki, chociaż wszyscy wiedzieli, że będzie, bo zawsze jest co drugą lekcje. W piątek miałam basen, na którym nie pływałam. Ogólnie z 20 dziewczyn pływały tylko trzy osoby, pan był zdenerwowany, bo wszystkie przyniosły zwolnienia na przykład z powodu: bólu brzucha, niedyspozycji, przeziębienia itp. Spóźniłam się na basen, bo u mnie są straszne korki, ponieważ jest most w budowie. Niedługo mają go oddać do użytku. Po szkole pojechałam na próbę i koncert, galę. Każda z solistek miała piosenkę solo, aby się zaprezentować.
Po występie pani mnie pochwaliła, powiedziała że ślicznie zaśpiewałam, chodź ja z siebie tak zadowolona nie jestem może, dlatego że nie jestem przyzwyczajona do brzmienia mojego głosy w takich utworach. Zwyczajnie mi się nie podobało jak zaśpiewałam, pewnie dlatego że jak coś robię co lubię to musi być idealnie (jestem perfekcjonistką, i czasami mnie to irytuje).
Pod poprzednią notką ellie zaproponowała, żebym coś dodała dla osób mających większy rozmiar. Szczerze mówiąc to jest świetny pomysł, nie zastanawiała się nigdy nad tym jakich rozmiarów dodaje ciuchy i od teraz jak coś ciekawego znajdę to będę dodawać dla osób noszących rozmiar plus size.

Inspiracje Andrzejkowe:
Google Grafika, Pinger
*****************
1. sukienka H&M 79,90 zł, 2. sukienka Reserved 159,99 zł, 3. sukienka H&M 149,90 zł, 4. sukienka Reserved 129,99 zł, 5. sukienka H&M 129,90 zł, 6. sukienka KappAhl 139 zł, 7. sukienka Reserved 119,90 zł, 8. sukienka Reserved 99,99 zł, 9. Mango 329 zł, 10. sukienka Orsay 179,95 zł

1. spódnica Reserved 59,99 zł, 2. spódnica H&M 79,90 zł, 3. spódnica Topshop ok. 120 zł, 4. spódnica Bershka 139,90 zł, 5. spódnica River Island ok. 150 zł, 6. spódnica Bershka 149,90 zł, 7. spódnica Pull&Bear 119,90 zł, 8. spódnica H&M 99,90 zł, 9. spódnica Cubus 99 zł, 10. spódnica New Look ok. 80 zł, 11. spódnica Bershka 139,90 zł, 12. spódnica Cubus 99 zł

1. legginsy H&M 149,90 zł, 2. spodnie River Island ok. 150 zł, 3. spodnie Reserved 39,99 zł, 4. spodnie Topshop ok. 200 zł, 5. legginsy Topshop ok. 120 zł, 6. legginsy Topshop ok. 100 zł, 7. szorty H&M 79,90 zł, 8. szorty Stradivarius 119,90 zł, 9. szorty Stradivarius 119,90 zł, 10. szorty River Island ok. 140 zł

 1. marynarka 159,90 zł, 2. marynarka New Look ok. 150 zł, 3. marynarka Dorothy Perkins ok. 200 zł, 4. marynarka Reserved 179,90 zł, 5. marynarka Dorothy Perkins ok. 200 zł, 6. marynarka Reserved 99,99 zł, 7. marynarka Zara, 8. marynarka River Island ok. 300 zł

 1. bluzka Reserved 39,99 zł, 2. bluzka KappAhl 99,90 zł, 3. bluzka River Island ok. 120 zł, 4. bluzka Reserved 129,99 zł, 5. bluzka H&M 79,90 zł, 6. bluzka KappAhl 99 zł, 7. bluzka Reserved 39,99 zł, 8. bluzka Topshop ok. 150 zł, 9. bluzka New Yorker 69,95 zł, 10. bluzka Mango 139 zł

 (c) www.cogdziezaile.pl
 *********
Makijaż:

*********
Myślę, ze dzisiejsza notka się podoba. :))
W kolejnej będą sweterki (poniedziałek).
 

11 komentarzy:

  1. Myślę, że legginsy nie nadają się na rozmiar plus. Ja sama nie nosze legginsów, bo po 1. czuję się jak bez spodni, po 2. nie znoszę swoich ud. ;) Tak, zmiana szablonu z bardziej mrocznego na typowo jesienny- zapraszam. Może wkrótce zagości nowy post. Gratuluję udanego występu. W sumie dobrze, że jesteś perfekcjonistką, bo na pewno robi to dobrze twojej karierze muzycznej. ;) Pozdrawiam, GLATT

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas na razie nie ma planów andrzejkowych, jeśli chodzi o szkołę, prywatnie też nic. Mam nadzieję, że moja koleżanka z klasy- przewodnicząca szkoły wreszcie coś wymyśli!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne stylizacje, prawie jak na sylwestra :D / bluush

    OdpowiedzUsuń
  4. 6 sukienka jest piękna! a te makijaże - cud miód i orzeszki :D
    NN- emms-watson.blog.pl ..

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy jakieś zdjęcia Twojego autorstwa? Może jesienne?;>

    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pójdę z Tobą :) to zrobię jakieś zdjęcia i dodam :)))

      Usuń
  6. nie tylko andrzejkowe - już podchodzące pod sylwestra czy 100dniówkę ;)

    Zapraszam na the-rockferry.blog.onet.pl, gdzie znajdziesz recenzje najnowszej płyty Rihanny „Unapologetic”.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super notka. :D Bardzo mi się podobają te sukienki i makijaż.
    Nowy rozdział na http://elemendid.blog.onet.pl/ .
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój cały tydzień miał być właściwie ciężki, ale okazało się, że ciężkie były tylko pierwsze dni. ;) Na szczęście. Chodzicie na basen? Fajnie. ;) My mamy tak, że na początku roku szkolnego mogliśmy wybrać co będziemy robić na jednej godzinie wf. Ale my wybrałyśmy siatkę i co tydzień we wtorek w nią gramy. Też mieliśmy do wyboru basen, ale trochę by to było bez sensu, bo zanim byśmy do niego doszli, przebrali się itp., to by zeszło trochę lekcji. A poza tym trzeba by było wyjść wcześniej, żeby zdążyć się przebrać, więc nie pływalibyśmy zbyt długo.
    Grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń