INSTAGRAM

Instagram

11/01/2012

Dzień Wszystkich Świętych.

Obrazki: Google Grafika 

Hej! Niestety nie dałam radę napisać notki w poniedziałek, ponieważ miałam strasznie dużo nauki, ale dzisiaj jest wolny dzień, więc piszę. W niedzielę do mnie dzwoniła moja wychowawczyni z gimnazjum i zaproponowała mi, abym należała do zespołu muzyki dawnej. Już kiedyś występowałam z tym zespołem, kiedy była promowana ich płyta. Jutro mam pierwszą próbę i w poniedziałek jadę z nimi na Konkurs Piosenki Patriotycznej. W sumie to się cieszę, będę występowała dużo i za jakiś czas pojadę na kolejny konkurs z tym zespołem i prawdopodobnie pani wystawi mnie jako solistkę. Zaczynam powoli wierzyć w spełnianie się marzeń, ale co z tego będzie dowiem się później.
W szkole póki co idzie mi nawet dobrze. Myślę, że jakoś przetrwam ten rok, ciekawa jestem czy spotkają mnie jakieś niespodzianki do końca tego 2012.
Dzisiejszy dzień jest Dniem Wszystkich Świętych. Przechodząc przez cmentarz można zobaczyć wielu ludzi. Niektórzy przychodzą by pomodlić się za zmarłych, inni tylko po to by tylko być, zapalić znicz i powiedzieć "Już mam to za sobą". Według mnie to święto jest takim szczególnym dniem nie tylko, dlatego że większość osób przychodzi na cmentarz w tym samym czasie, ale dlatego , że ten czas poświęcamy na modlitwę za naszych bliskich, których już niestety nie ma, wspominamy chwile, które z nimi spędziliśmy, śmieszne sytuacje i rozmowy jakie z nimi przeprowadziliśmy. Jeśli dla nas ta osoba była bliska, ale jej nie zdążyliśmy poznać to wyobrażamy sobie co moglibyśmy razem robić, jak by wyglądała nie tylko ze zdjęć.

A teraz idę oglądać jakiś film, bo strasznie się nudzę. papapatki :))
Obrazki: Google Grafika

10 komentarzy:

  1. Fajne obrazki ;] // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  2. mi ten nowy onet bardzo kojarzy się z blogspotem, nie ogarniam tego, do tej pory nie umiem sb ustawić dużego nagłówka xd nawiązując do notki, to nawet nie poszłam dzisiaj na cmentarz bo jestem chora. ;/ / bluush

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowy onet jest troche podobny do blogspota

      Usuń
  3. Życzę Ci powodzenia w spełnianiu marzeń ;D Fajne obrazki. Skomentowałam poprzednią notkę ;P U mnie nn zapraszam!! prixie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki za konkurs ;)

    Carly Rae Jepsen "Kiss" (recenzja) // the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje na pewno sie przydadzą ;)))

      Usuń
  5. Ojjoj.. dawno mnie tu nie było :( Ale bede coraz częściej :D

    U mnie NN

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak Dzień wszystkich świętych ; D . NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń