INSTAGRAM

Instagram

11/30/2012

Fototapeta


Google Grafika

Hej! Jakoś dzisiaj jestem wyjątkowo pozytywnie nastawiona na świat. Mam bardzo dobry humor, a to dlatego, że dzisiaj się wyspałam. Ile sen może wyrządzić dobrego dla człowieka. Od razu świat staje się piękny. <hehehe>We wtorek w szkole miałam takie luzy, nic kompletnie nie robiłam, ale za to w środę nieźle się uczyłam, bo sprawdzian z EDB. Wywiadówkę miałam, nawet się zdziwiłam jakie mam dobre oceny. Jestem z siebie dumna. Nie podupadłam na nauce jak moje koleżanki i koledzy z gimnazjum. Może ponad 4,0 jakoś będę mieć średnią. Jestem pozytywnej myśli. Czwartek; jak ja tego dnia nie lubię, to po prostu w głowie się nie mieści. Dzisiaj to miałam fazę w szkole na śmianie się non stop, z wszystkiego i wszystkich.
Macie jakieś plany na dzisiejszy wieczór (Andrzejki)?

Fototapeta na koszulkach itp:
- Google Grafika
- Polki.pl

|
************************************
Kolejna notka w niedzielę. :) Papa

10 komentarzy:

  1. Świetne ^^ // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną bluzkę to tej z wilkiem ;d // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojaaa! Ja też miałam spr z EDB w środę!! ;0 Super bluzki! <33 [prixie]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne koszulki ;d
    Zapraszam na daria-daaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś w tym tygodniu ogólnie się nie wysypiałam niestety. Ej, ja też miałam sprawdzian z EDB, tyle, że w piątek! :D Grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre rzeczy mnie nie przekonuja np. ta bluzka z małpą czy bluza z obrazem z 3 nagimi kobietami.ale juz ta z kwiatkami to jak najbardziej ;)

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie znajdziesz recenzję nowej płyty Amy MacDonald.

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna notka, zawsze inspirujesz pomysłami :3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodamy siebie do obserwatorów? ;)

    daria-daaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. http://glatt.blog.onet.pl/ - nowy post o.. tatuażach! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten nadruk. szkoda, że te bluzki to najtańszych nie należą.
    2 NNemms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń