INSTAGRAM

Instagram

11/03/2012

Happy Day.

Google Grafika

Hej! Jak na razie długi weekend mija mi w miarę fajnie. Wczoraj byłam na próbie mojej pierwszej z Zespołem Muzyki Dawnej, a już w poniedziałek konkurs. Nie idę do szkoły, bo po prostu mi to się nie opłaca. Dowiedziałam się, że pojadę na ogólnopolski konkurs do Kalisza, który będzie w czasie ferii zimowych, czyli gdzieś tak pod koniec stycznia. Spędzę tam tydzień, gdzie będą organizowane różne warsztaty wokalne i nie tylko oraz oczywiście konkurs. To będzie tego typu mój pierwszy wyjazd. Będę mieć swoją piosenkę, którą będę wykonywać solo i w ten sposób, jeśli dobrze ta piosenkę zaśpiewam to będę mogła liczyć na wyróżnienie.
Dzisiaj rano był u mnie kolega z klasy oddać mi książki, ponieważ nie było go w szkole ze 3 tygodnie, więc się ode mnie pożyczył. Miał strasznie dużo przepisywania, więc mu serdecznie współczuje tyle pisać.
Plany na dzisiaj? Chyba pójdę do mojej kochanej K. raczej na pewno tylko się trochę ogarnę, bo w soboty i inne dni wolne od szkoły, gdy się nie pomaluję i ubiorę w typowe rzeczy po domu nie wyglądam za ciekawie.
Zostawiam was z piosenką Adele, którą nagrała na potrzeby filmu "SkyFall" z Bondem. :)))


6 komentarzy:

  1. Fajna notka ;] // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta piosenka *.* ;D // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajna piosenka ;P [prixie]

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten utwór:) U mnie nowy post na http://love--graphic.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi długi weekend tez świetnie mija, miałam boską impreze halloweenową :3 no a co do skyfall to koniecznie muszę iść. / bluush

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ;)
    Fajny blog, będę zaglądać :)
    Zapraszam do mnie: http://so-romantic-story.blogspot.com/
    Jak możesz to dodaj do obserwatorów i skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń