INSTAGRAM

Instagram

11/10/2012

"Jej uroda jest pretensjonalna."


Hej!! Zacznę może od ogłoszenia, że z zespołem zdobyłam 1 miejsce. Strasznie się cieszę. O zdobytym miejscu dowiedziałam się wieczorem w poniedziałek, czyli parę godzin po napisaniu notki. We wtorek w szkole było w marę Ok. Było spotkanie z podróżnikiem, który opowiadał o wyjeździe do Indonezji. Strasznie ciekawie i z różnymi śmiesznymi anegdotami opowiadał o tej podróży, którą odbył z przyjacielem. W środę jak zawsze miałam lekcje śpiewu. Pani pochwaliła mnie za to jak zaśpiewałam na konkursie. Zaczęłam się już przygotowywać do konkursu w Kaliszu. Po południu przyszła do mnie K. znowu rozmawiałyśmy na czacie. Tym razem miło się rozmawiało, a raczej rysowało z pewnym chłopakiem, który jest Polakiem. Bardzo ciekawie przebiegała konwersacja. Ja ja nie lubię czwartków! Mam strasznie w ten dzień nie fajne lekcje. Za to piątek tak jak poniedziałek, wtorek i środa to moje ulubione dni. Właśnie w piątek była u mnie w szkole akademia. Bardzo mi się podobała, a w szczególności jak jedna dziewczyna śpiewała. Takim głosem mającym niewielki związek z operowym, ale śpiewała bajecznie. Też tak chcę! I to bardzo! Dzisiaj byłam na próbie, gdzie uczyłam się piosenek z koleżankami do Kalisza i na jutrzejszy koncert laureatów Festiwalu Pieśni Patriotycznych. Mam drugi głos w jednej piosence i strasznie mi się myli, bo to jest trudne śpiewać niżej niż sopran, ale wyżej niż alt. Ucząc się kiedyś melodii sopranu, ale jest dużo czasu i mam nadzieję, że jakoś sobie z tym poradzę. Kupiłam sobie dzisiaj spodnie rurki o kolorze miedzianym, rudym. Niedawno wróciłam od K. i jak od dłuższego czasu mówiłyśmy o urodzie i oto ulubiona gadka: "Jej uroda jest pretensjonalna.".




U mnie w klasie jest faza na Weekend. Wpada w ucho. <heheh>  Jeszcze poinformuje o publikacji i pójdę się kąpać i może zrobię sobie jak co sobotę wieczór filmowy. Nie mam jeszcze pomysłu na film jaki oglądnę, ale chyba "Julię" i jakiś inny odcinek innego serialu i jakiś na koniec film. Jak wam się podoba nowy nagłówek na blogu?

8 komentarzy:

  1. Super nocia ;D Zapraszam na MUTINEER.blog.pl + Nowy rozdział! ;D // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaaaaki genialny nagłówek, *.*


    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam na taki pomysł przeglądając inne nagłówki, z powodu braku inspiracji :))

      Usuń
  3. NN + Informacja // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. Będę wchodzić częsciej. Oczywiście będę informować cię o nn. A czy ty informjesz? Zachęcam do zadawania pytań na moim blogu :D // teen-porada.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, ja też dzisiaj zdobyłam pierwsze miejsce w zawodach :) / bluush

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie zawody tylko w pewnym sensie konkurs Festiwal :P

      Usuń