INSTAGRAM

Instagram

11/20/2012

Jesienne inspiracje

Google Grafika

Hej!! Jestem bardzo pozytywnie nastawiona. Mimo strasznej ilości nauki to mnie jakoś nie załamuje. Od teraz moje motto życiowe brzmi: "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni". Maturę próbną mają trzecie klasy lekcji nie mam skróconych jak moje koleżanki z technikum. Mam tylko w jednej sali, nigdzie się nie przenoszę, chyba że mamy podział na grupy, ale to tylko wtedy. Pan od w-f wymyślił w piątek lekcje na basenie, jeśli nas nie zwolnią. Wszystkie dziewczyny nie chcą iść, ale jak to pan ujął: "Trzeba korzystać". Te zaszczytne lekcje na basenie miałam w 6 klasie podstawówki i w 1 gimnazjum i teraz mam pływania serdecznie dość. Ależ szybko zleciał czas od początku roku już za tydzień mam wycieczkę klasową do krakowskiego Kazimierza i do kina, a za dwa tygodnie są Mikołajki i za następne tygodnie już będą święta. Mikołaja chyba nie będę mieć w klasie, nie składaliśmy się nic, ani nie losowaliśmy, ale to nawet dobrze nie trzeba myśleć co kupić na prezent. Nie mogę się doczekać, mam pewien plan co do notki świątecznej, ale nie wiem czy wypali.

Jesienne inspiracje:


   
(c)pinger.pl

18 komentarzy:

  1. lubię takie inspiracje :D dają dużo pomysłów :D
    NN - emms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te stylizacje <3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne. :* Gdybym była taka szczupła jak te modelki, to też bym się tak ubierała. :D Dodam nowy rozdział na http://elemendid.blog.onet.pl/ jak będzie minimum 10 komentarzy. Na razie nie zanosi się na to, żeby miało tyle być. Zazwyczaj ludzie tak dużo komentowali, że pod notkami miałam po 40 komentarzy, a teraz nagle nikt się nie udziela.
    http://elemendid.blog.onet.pl/

    Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zalezy mi na statystykach, ale milo wiedziec, ze ktos czyta to co sie napisało.

      Usuń
  4. Ja też nie lubię chodzić na basen. Informuj mnie jak możesz. Pozdrawiam http://diarium.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje świetne też bym chciała tak wygladać jak te dziewczyny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie znajdziesz recenzję nowej płyty Ani Dąbrowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne inspiracje, jednak dla szczupłych. uwielbiam Twój blog. może dodasz coś dla dziewczyn noszących plus size?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak znajdę jakies inspiracje to dodam w poniedziałek bo w sobote beda sweterki.

      Usuń
  8. ciekawe inspiracje^^,jak i również Twój bloG:) Obserwuję i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam teraz tyle nauki... Chyba jak każdy. No, niestety. Oczywiście z chęcią będę informować o nowych notkach i liczę na to, że Ty mnie też. ;)
    grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne jesienne inspiracje ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam przyjemność Ciebie poinformować, że pojawił się nowy post i zależy mi na Twojej opinii! Temat dość nietypowy i głośny. Glatt

    OdpowiedzUsuń