INSTAGRAM

Instagram

11/17/2012

Pastele

 Google Grafika

Hej!! Ten tydzień to była jakaś masakra. Miałam strasznie dużo nauki, ale przyszły będzie tygodniem nie lepszym w szkole. Muszę wygłosić referat na temat osuwisk w moim powiecie, napisać kolejny z chemii na temat elektrowni. Muszę je porównać i napisać wniosek, która jest lepsza. Oczywiście nie obejdzie się bez sprawdzianów, kartkówek i jak zawsze odpowiedzi ustnej. Póki co dobrze mi idzie w szkole nie mam jedynki, ale gdybym dostała to bym się chyba załamała. :P  Mam w planie z każdym semestrze wyeliminować najgorsze oceny, czyli uczyć się stopniowo coraz więcej, żeby nie wyjść z rytmu. Dzisiaj byłam na próbie i koncercie zespołu. Graliśmy i śpiewaliśmy na Złotych Godach. Za tydzień w piątek śpiewam na gali, na której będą rozdawane nagrody. Jest to bardzo duża impreza, a muszę się nauczyć jednej piosenki w tydzień, właśnie na tą galę i będę ją śpiewać solo. Mam najnowszą płytę Zespołu Muzyki Dawnej, w którym śpiewam, więc już od dziś uczę się piosenki. Od jakiegoś czasu mam ochotę nagrać jakąś piosenkę, ale jakoś nie mogę się zebrać. Wczoraj i przedwczoraj coś próbowałam, ale to tylko wybór repertuaru. Już nie będę zanudzać. :))

UWAGA

Jeśli ktoś chce w dalszym ciągu być informowanym o nowych publikacjach na blogu proszę napisać w komentarzu na pod stronie INFORMUJĘ O NN. Dwa blogi zgłosiły chęć dalszego informowania.


Osobiście bardzo lubię odcienie pastelowe. Nie są one jakoś krzykliwe tylko takie neutralne, podkreślające urodę osoby je noszącej. Ostatnio kupiłam sobie sweter w paski biało-beżowe. Starasznie mi się on podoba. Przedstawiam pastelowe stylizacje na jesień marki RESERVED:


Sweter 129,90 / Bluzka z kołnierzykiem 89,90 / Naszyjnik 39,90/ Swetry 99,90/ Spódnica 99,90 / Botki   199,90 / Kozaki 329,90

 Sukienka 159,90 / Buty 129,90 / Sweter 99,90 / Szalik 49,90 / Kozaki 279,90

 Sweter 119,90/ Bluzki 69,90 / Koszula 99,90 / Spodnie 69,90 / Buty 179,90 / Szalik 39,90 / Torebka 69,90

 Sukienka 129,90 / Sweter 79,90 / Baleriny 79,90 / Szalik 49,90 / Legginsy 39,90

Marynarka 119,90 / Koszula 99,90 / Torebka 69,90 / Bluzka z kołnierzykiem 89,90 / Legginsy 39,90 / Buty 129,90

(c)Zeberka.pl

 Według mnie najlepszą stylizacją jest 2. A waszą ?

17 komentarzy:

  1. mi najbardziej podoba się ostatni stylizacja :) lubię taki glam
    NN - emms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie najbardziej podoba przedostatnia stylizacja, cos mi sie wydaje, że bede musiala iść na zakupy :D / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś oTAGowana http://mania1269.blogspot.com/2012/11/przepis-tag.html#comment-form
    Fajne inspiracje, najbardziej podoba mi się to czwarte.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się chyba stylizacja numer trzy... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ps.A najbardziej podoba mi się przedostatnia stylizacje:)http://love--graphic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałabyś jedynkę i byś się załamała? Ojaaaaa, przypominasz mi moją koleżankę kujona ;/ Mi się najbardziej podoba druga stylizacja ;D NN na Prixie.blog.onet.pl !! Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byc moze z różnica ta ze kujanem nie jestem tylko dlatego bym sie załamała bo rzadko dają do poprawy jedynki :(((( a w tym jest problem .

      Usuń
  7. Świetna notka , tak szczerze mówiąc to nic tu nie jest w moim stylu ale gdybym miała wybierać to jedną z lepszych stylizacji jest 3 ;D . // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  8. Informacja na GARIAD.blog.onet.pl!

    OdpowiedzUsuń
  9. Informacja na http://elemendid.blog.onet.pl/ . ;)
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym Cię zaprosić na mój już ponad roczny blog - Monroe-Marilyn.blog.onet.pl, który właśnie dziś powrócił do "żywych" :) Zabrałam się za pisanie na nim, ponieważ MM jest dla mnie bardzo ważna i nie mogłam zostawić całej pracy włożonej w tenże blog :) Jeszcze raz zapraszam :)
    emms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. NN na http://elemendid.blog.onet.pl . :D

    Rose

    OdpowiedzUsuń
  12. Przymierzałam ta sukienkę z zestawu 4, ale trochę te cekiny nie wygodne były

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie znajdziesz recenzję płyty zespołu Halestorm i grafikę z Ritą Orą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wróciłam na bloga GARIAD! Więcej informacji na blogu ;d

    OdpowiedzUsuń