INSTAGRAM

Instagram

11/27/2012

Swetry/ Anna Karenina



Hej!! Jak u was leci? Weekend miałam wolny. Zero koncertów i prób. Nawet nie specjalnie się uczyłam, bo miałam wczoraj wycieczkę. Właśnie z tego powodu notki nie publikowałam, po prostu nie miałam sił na nic.
W sobotę tak dla odmiany zrobiłam sobie loki, które po czasie zmieniły się w nawet ładne fale. Odwiedziłam K. trochę pogadałyśmy, przeglądałyśmy Facebooka. W niedzielę to mi już odbijało. Śpiewałam piosenki typu "Last Christmas", "Coraz bliżej święta", "All i want for christmas is you", czy "Kolęda miłości". Nie mogę się doczekać strasznie tych świąt, a jeszcze reklamy idące w telewizji. Powoli zaczyna się czuć klimat świąt, tylko trochę za wcześnie, bo już w październiku jakiś raper wydał płytę świąteczną. Będąc w Krakowie wczoraj, w galerii Bonarka już wiszą jakieś ozdoby świąteczne przed wejściem. W środku choinki ubrane, na wystawach sklepów są sesje mikołajkowe. Na poręczach sznur z bombkami, ale w sumie jest bliżej do Świąt Bożego Narodzenia.
Na wycieczce zwiedziliśmy synagogi i kościoły na krakowskim Kazimierzu. No i potem do kina na film "Anna Karenina". Strasznie mi się on spodobał, szczególnie świetna scenografia i kostiumy przede wszystkim. Nie mogę prze żałować to jak się film skończył, ale mimo to był świetny. Poszłabym na niego jeszcze raz.

Kadry z filmu i nie tylko: 


                                                                       Google Grafika
*************************
Swetry:

 
 
  
 
obrazki - pinger.pl
*********************************
W piątek kolejna notka. :)

10 komentarzy:

  1. Śliczna notka. ;D Ładne sweterki. Chciałabym obejrzeć ten film, z którego dałaś zdjęcia. Też już czuję klimat świąt, ale ja tak mam zawsze przed świętami, a później, kiedy święta już przychodzą nie czuję ich... :/
    http://elemendid.blog.onet.pl/
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio chcę sobie kupić jakieś sweterki. Po prostu mnie urzekły *__* Świetna notka ;d U mnie NN // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka! Co do tej internetowej przyjaźni to powiem tyle : jeśli ktoś chce szukać przyjaciela nagle, tak z 'ogromnej potrzeby', a będzie widzieć desperację osoba po drugiej stronie monitora moze to wykorzystać. Niewiadomo nigdy, co kryję sie tam... // teen-porada

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne to wszystko :3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotki z filmu świetne. Nie oglądałam go jednak :(

    Zapraszam na The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie pojawiła się relacja z koncertu Katie Meluy + recenzja jej najnowszej płyty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesadzają z tymi świętami w listopadzie. Paranoja. Już choinka?! Ja ubieram najwcześniej tydzień przed świętami. Ale cóż zrobić. Nie byłam na tym filmie, ale moja siostra chyba ma niego pójdzie z klasą w Mikołajki. W grę wchodzi tylko film edukacyjny, bo inaczej dyrekcja ich nie puści. ;P

    Grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, już czuje klimat świąt. Chociaż trochę przesadzają z tymi ozdobami świątecznymi już w połowie października. Ładne sweterki ;D [prixie]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bonarkę musieli już ubrać bo by się nie wyrobili, wielkie to :D nie wiem czy widziałaś, ale najbardziej podoba mi się wystawa sklepu "Flo" :) jest słodka! ja mam zamiar wybrać się do kina na "Annę Kareninę" mój klimat "." fajnie, że Kraków Ci się spodobał :) dumna jestem xD sweterki cudne :) uwielbiam tą część garderoby :)
    2NN-emms-watson.blog.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę, dużo było sklepów. :)) A co do Krakowa to według mnie najpiękniejsze miasto w Polsce, a zwiedziłam ich wiele.

      Usuń
  9. Kocham sweterki *.* NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń