INSTAGRAM

Instagram

11/12/2012

Uwaga/MOHITO

Google Grafika

Hej! Dzisiaj mam niezwykle dobry humor, po mimo natłoku nauki jaki na jutrzejszy dzień mam. Niech pomyślę kartkówka z historii, którą pani nie zapowiadała, ale wiadomo, że będzie oraz EDB, z którego chyba się zgłoszę do odpowiedzi. Mam tylko dwie oceny, a to za mało, aby wystawić ocenę półroczną, a koniec semestru zapasem. No i jeszcze wypracowanie z języka polskiego, non stop pani nam jakieś zadaje wypracowania.
W niedzielę byłam na zamku na koncercie laureatów konkursu. Byłam po odbiór nagród z koleżankami dwoma za I miejsce, czyli statuetka, dyplom i torebeczce jeszcze coś było. Do zdjęć pozowałam ze statuetką [:))], która jest bardzo ładna. Występ wyszedł świetnie. Strasznie spodobało mi się jak śpiewał i grał zespół regionalny. Nie ma to jak góralskie klimaty, strasznie je lubię.
Dzisiaj jak to poniedziałek, szybko zleciały lekcje. Miło nawet spędziłam czas w szkole. Z każdym dniem po mimo wiadomych trudności związanych z nauką w szkole średniej, coraz bardziej upewniam się w przekonaniu, że dobrze wybrałam szkołę i na pewno bym nie zmieniała swojego wyboru. Chodź mogłam iść z moją przyjaciółką do technikum, ale w sumie nie wiem co bym tam robiła prócz uczenia się czegoś co mnie jakoś nie interesuje.

UWAGA:

Kto chce być informowany o nowej notce niech napisze w podstronie Informuję o NN.

Przeglądając różne strony natknęłam się na zdjęcia z nowej kolekcji Mohito na zimę 2012. Postanowiłam, ze dodam te zdjęcia.
To na tyle papa. Kolejna notka w sobotę.

9 komentarzy:

  1. świetne, ostatnio byłam w Mohito :D / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. :** Podoba mi się zdj 7. Te szpilki i sukienka. Ładne. :D
    http://elemendid.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie pojawiła się recenzja albumu Christiny Aguilery "Lotus" + grafika z Taylor Swift.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ! :D . Mi najbardziej odpowiada ten sweterek ^.^ A biała sukinka też spk ; * / / QUIFF.BLOG.ONET.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. NN // QUIFF ( zakochani , Thorne ) ; ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że przynajmniej Tobie sie życie układa. ;-) Powodzenia w nauce!
    Glatt

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny nagłówek / nn na bluush

    OdpowiedzUsuń
  8. Na nowy post i dawkę ziewania zapraszam na:
    http://glatt.blog.onet.pl/! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, polecam nasz:


    http://indywidualnie-wyindywidualizowani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń