INSTAGRAM

Instagram

11/05/2012

Wzory florystyczne

Google Grafika

Hej! Weekend minął mi w miarę przyjemnie. W sobotę byłam u kuzynki, a później to ona była u mnie. Jak zawsze siedziałyśmy na Facebooku. To już nasza tradycja. Hehe. U mnie jak byłyśmy to pisałyśmy z jakimś Francuzem na chacie. K. wpadła mu w oko., no nawet się nie dziwie. :). W niedzielę to jak zwykle nudy, oglądałam seriale i powtórki jakiś programów. Uczyłam się jak szalona tekstów piosenek na dzisiejszy konkurs. Ogólnie wypadł bardzo pozytywnie. Mój pierwszy występ z zespołem mam za sobą. Wyniki konkursu na pewno opublikują jutro, więc muszę sprawdzić. Niestety nie mogłam zostać na ich ogłoszeniu. Zwycięzcy konkursu biorą udział w koncercie 11 listopada w związku z obchodami Dnia Niepodległości. W szkole już nie byłam. bo mi się nie opłacało iść, a lekcji nie miałam jakiś strasznych. Dzisiaj jest okropna pogoda, strasznie pada od rana z małymi przerwami.


Akurat przeglądając moją ulubioną stronę natknęłam się na florystyczne wzory, które maja być modne w tym sezonie jesień/zima. Jednym słowem KWIATY.
Tunika Topshop
Marynarka Topshop
Bluzka Mango
 Spodnie Mango
Botki River Island
Szalik Dorothy Perkins

Według mnie bluzka Mango jest całkiem ładna oraz szalik nie jest brzydki.

9 komentarzy:

  1. Fajny post ;D // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie wzory na ciuchach. :3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog. :D Fajna notka. Informuj mnie o NN u mnie na blogu:
    http://elemendid.blog.onet.pl/
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahh zajebisty gość <3 jak przyjdziesz do mnie, albo ja do ciebie, znowu mam ochotę z jakimiś obcokrajowcami pisać;D ;D

    no właśnie, właśnie, konkurs, jak Ci poszedł? ;>

    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. te spodnie w kwiaty bardzo mi się podobają ;)

    Leona Lewis "Glassheart" (recenzja) // the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze spodnie ; ) . NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowy post na the-rockferry.blog.onet.pl. A w nim recenzja płyty Mariah Carey "Butterfly", grafika z Katy Perry i wybór najlepszego singla 2012.

    OdpowiedzUsuń