INSTAGRAM

Instagram

12/16/2012

Butelkowa zieleń

Google Grafika

Cześć!! Jak minął wam ten weekend? Strasznie szybko minął szybko. Przeżyć trzeba jeszcze ten tydzień w szkole i wolne, święta. Tak bardzo je chcę, mimo tego, iż trzeba piec, gotować itp. Lubię chodzić do szkoły nawet, ale już strasznie ona męczy człowieka. Dowiedziałam się jaką będę mieć na 95 % maturę ustną z języka polskiego. Trzeba będzie wykuć 300 pytań i na egzaminie wylosuje się jedno z nich i trzeba będzie odpowiedzieć na jedno z nich. Wolałabym już 1000 razy, żeby prezentować jakiś temat wcześniej przygotowany i mówić przez 15 minut non stop. Ciekawa jestem jakie będą kolejne zmiany w maturach za ponad 2 lata.
Teraz mam fazę na tą piosenkę:
 

Inspiracje z ostatnio bardzo modną zielenią (butelkowa itp.):
- polki
- pinger
************
Kolejna notka w piątek.

9 komentarzy:

  1. Butelkowa zieleń i burgund, kolory tego sezonu, dla mnie, GENIALNE!!!
    Jeśli chodzi o matury, przerażające jest dla mnie, że trzeba będzie opracować i nauczyć się trzystu tematów ;O To jest strasznie, nie wiem jak to będzie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też całkiem lubię szkołę, jednak tej nauki jest zdecydowanie za dużo i uczymy się z poczucia obowiązku, ale nie z przyjemności. Może to dziwne, ale ja czasami uczę się z przyjemnością, ale tylko wtedy, gdy nie mam zbyt dużo innej nauki. ;) Nawet w tym tygodniu mamy trzy sprawdziany. ;| Ja też chcę już święta. Wtedy można miło spędzać czas z rodziną, nie myśląc o tym, ile jeszcze nam zostało nauki...
    grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna bransoletka <3

    Zapraszam na The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie pojawiła się recenzja "Mylo Xyloto" Coldplay" + przypomnienie polskiego koncertu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ubóstwiam ten kolor! zakochałam się w butelkowych bucikach na obcasie z kokardką. piękne !
    Aż 4 NN na Emms-Watson.blog.pl
    P.S Wybacz nieobecność :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej tu adminki bloga The World Of Fashion. Napisałaś kiedyś komentarz abyśmy się informowały o nowych notkach, przepraszam, że dopiero teraz odpisujemy ale zawiesiłyśmy bloga.Teraz postaramy się wrócić i umieszczać jakieś zdjęcia ogóllnie blog przejdzie metamorfoze :) Mam nadzieje że bd tam chętnie zaglądała. P.S. Super blog! Iza i Wera

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne. :D Tez wolałam maturę z prezentacjami, a nie tą co teraz wymyślili naszemu rocznikowi. Mam nadzieję, że jeszcze coś zmienią, bo to będzie porażka totalna. U mnie już jest nowy rozdział.
    http://elemendid.blog.onet.pl/
    Rose :*

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie NN // GARIAD

    OdpowiedzUsuń