INSTAGRAM

Instagram

12/21/2012

Coraz bliżej święta....

Google Grafika

Cześć! Ależ się cieszę, że już będą święta. Tak na nie czekałam. Poprzednich dni opowiadać nie będę, bo w sumie to samo co zawsze, ale dzisiejszy mogę. Ubrałam się w taki sweterek granatowy ponad kolana (taka tunika), gdzie jego kołnierzyk był cały z ćwieków do tego rajstopy ażurowe ekrie. Śpiewałam solo, bo mnie zmusiły dziewczyny, ale ogólnie się podobało. Jedna koleżanka chce mnie kiedyś nagrać na pamiątkę. Mieliśmy na wigilii fajną sytuację. Zapalone były świeczki, a koleżanka rzuciła przez przypadek serwetkę na jedną z nich i zaczęło się palić. A kolejna rzuciła się na to i próbowała gasić. Super to wyglądało nawet zrobiłam zdjęcie, bo akurat miałam moją lustrzankę. W kolejnej notce w Wigilię dodam parę rzeczy zrobionych przez siebie.

7 komentarzy:

  1. Rzeczy zrobionych przez siebie? Ooo, co to takiego?;D

    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech choinka się całą noc świeci
    Niech cieszą się z tego też małe dzieci
    Niech renifer grzeje z kopyta
    A Mikołaj za prezent chwyta.
    Niech życzenia sypią się wokół
    Niech smutki opuszczą lokum
    Niech nikt nie tonie w amoku
    bo zbliża się najpiękniejszy dzień w roku.
    WESOŁYCH, POGODNYCH ŚWIĄT! ;*
    http://glatt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojawił się nowy post na http://love--graphic.blogspot.com/ zapraszam:)Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w klasie też była wigilia, ale była nie zbyt fajna. Zapraszam na nową notkę na Prixie.blog.onet.pl, a w niej plusy i minusy nowego systemu oraz instrukcje!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to nieźle się działo na wigilii. :D U mnie było trochę głupio, bo dużo osób nie przyszło. Ale chłopaki przynieśli słoik kiszonych ogórków i częstowali nauczycieli. :P

    Kameralna Posiadówka na Grafiker!

    OdpowiedzUsuń
  6. niezła sytuacja :D czekam na notkę :)
    świąteczna Nowa Notka - emms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD ! Informacje znajdziesz na moim blogu : )
    http://ciekaweopisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń