INSTAGRAM

Instagram

12/14/2012

Koronka



Cześć! Ostatnie dni nie były już tak strasznie męczące, więc nie jestem strasznie zmęczona. Oceny mam prawie już wszystkie wystawione, więc jest Ok. Będę mieć tylko dwie 3 na koniec semestru, reszta to 4 i 5. Jestem póki co z siebie zadowolona, nie sądziłam, że tak dobrze mi pójdzie w pierwszym semestrze nauki w liceum. Mogę mieć jedynie nadzieję, że będzie lepiej. Dzisiaj myślałam, że się rozpłaczę, ale nie przez kogoś. Czytałam takie "przemyślenia" mojej koleżanki na temat miłości jej do pewnego chłopaka. Ależ ona to napisała, tak że prawie się wzruszyłam. Dużo w tym co napisała było prawdy, szczerości. Zgłoszę się w szkole do konkursu Kolęd i Pastorałek i zaśpiewam "White Christmas".


Inspiracje z koronką:
******************************************
Teraz idę oglądnąć Step Up 4 Revolution.
 Kolejna notka w niedzielę.

10 komentarzy:

  1. Łaaaa, uwielbiam koronki . *,*
    pięęęękne ;D

    przemyślenia? kogo ? tej koleżanki co z nią siedzisz czy I ? ; >


    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ciuchy z koronką, wszystko świetne :3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie koronki ^^
    Nowy post, zapraszam! ;*
    GLATT

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobre będziesz miała oceny ;) U mnie dopiero wystawili zagrożenia :P
    grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. koronka + sukienka = cudo <3

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie znajdziesz najnowsze wydanie magazynu "MadHouse". A w nim m.in. recenzja nowych płyt: Alicia Keys, Ke$ha & Taylor Swift.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te koronki! Szkoda tylko, ze mamy zimę i w ruch idą raczej grube swetry, a nie lekkie sukienki ;( U mnie nowa notka. Zapraszam ;) as-it-all-falls-down.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciuchy z koronkami są super! NN na PRIXIE!! Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej:)Ładne są te koronkowe style,chociaż nie lubie tego rodzaju bluzek.Dziękuje że informujesz mie o nn,jednak nie mam czasu odpowiadać na komentarze ale czytam:)Post miałam napisać dwa tygodnie wcześniej,jednak dysk mi się spalił w komputerze i nie miałam możliwości.Ale nowy pojawi się za tydzień przed świętami,na razie jednak zmieniłam szablon:)http://love--graphic.blogspot.com/ pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń