INSTAGRAM

Instagram

12/02/2012

Mikołajki


Hej! Co u was słychać? U mnie jest bardzo dobrze. W sobotę miałam bardzo pracowity dzień. Ależ sprzątałam z resztą jak w każdą sobotę. Nie miałam już po południu sił na nic. Wieczorem trochę oglądałam TV i oczywiście słuchałam muzyki. Strasznie spodobała mi się piosenka Honey, chodź jej fanka nie jestem.

Dzisiaj też słuchałam "Lalalove", bardzo jest chwytliwa melodia i to właśnie ona mi się strasznie podoba. W kościele byłam Na 15:00, czyli dopiero co wróciłam. Napisałabym coś, ale raczej zachowam to dla siebie i moja droga K. szykuj się, bo do ciebie niedługo przyjdę. :))) Szykuj się. <hehe>. No właśnie w czwartek Dzień Świętego Mikołaja. Szykujecie coś na ten prześwietny dzień?
U mnie w klasie nie losowaliśmy, więc mikołajków jako takich nie będziemy mieć. Będę mieć w zespole i muszę coś kupić, bo na razie nie mam nic.


 Inspiracje w kolorze czerwonym, który nawiązuje do Św. Mikołaja. :)) 
- pinger.pl



********************************

18 komentarzy:

  1. Śliczne :D Podoba mi się sukienka z zdj 15. :D
    http://elemendid.blog.onet.pl/
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  2. my z klasą prezenty kupujemy sb dopiero na wigilie klasową ;p świetne inspiracje, jak zawsze / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. beznadziejna ta piosenka tej honej -,-



    K,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazdy ma inna opinie :)))

      Usuń
    2. no wiadomo, wiadomo ;D;D uważam, że trochę za bardzo poleciała w stronę Julii- chciała zrobić jakiś hicior jak ona. A szkoda, bo piosenki z tamtej płyty były bardzo dobre...

      Usuń
  4. mikołajki coraz bliżej! :D podoba mi się ta piosenka

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam na Mikołajki nic nie szykuje. Ja to święto lubiłam tylko jak byłam mała teraz to już mniej. Pozdrawiam :* i dziękuję za przedwczesne życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna noteczka ;D // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie NN ;D

    http://daria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie już losowaliśmy ;) Na szczęście wylosowałam dziewczynę, bo chłopakowi nie wiedziałabym co kupić.

    Zapraszam na The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie pojawiła się recenzja "American idiot" Green Day.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się czerwony, ale na kimś. Ja bym się w nim chyba nie czuła... dziękuję za miły komentarz, mam nadzieję, że Ci się u mnie spoddobało na tyle, żeby zaobserwować i wpadać częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwony to jedne z moich ulubionych kolorów! już nie mogę się doczekać Gwiazdki :D
    3NNemms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie te buty i sukienki są piękne..

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje bardzo mi się podobają zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza torebka jest przepiękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. http://glatt.blog.onet.pl/ , nowa, krótka

    OdpowiedzUsuń