INSTAGRAM

Instagram

12/30/2012

Sylwester 2012/2013 !

Google Grafika


Cześć! Już prawie koniec przerwy świątecznej. Nie wiem jak wytrzymam te półtora tygodnia, które przynajmniej mi zostały do ferii zimowych (14-18.01.2013 r.), tak na marginesie jestem z województwa małopolskiego i mieszkam jakieś 30 minut od Wadowic. Notki nie było w piątek, ponieważ strasznie nie chciało mi się nic pisać, ani być na GG czy Facebooku. Oglądałam cały czas filmy, oczywiście komedie romantyczne, które są przereklamowane, ale i tak je uwielbiam. Zaczęłam prowadzić bardziej prywatny pamiętnik w moim zeszycie i próbowałam dokończyć teksty moich piosenek, ale weny póki co brak. Może kiedyś dodam parę tekstów. Myślałam o znalezieniu kogoś kto by stworzył dla mnie muzykę, do której podłożyłabym mój tekst i spróbowałabym to nagrać, żeby zobaczyć jak to wyjdzie. A propos mam w planach taki mały (powiedzmy) projekt, który w jakiś sposób podsumowałby 2012 rok i inne poprzednie lata. Zajmę się nim w czasie ferii, bo trochę zajmie czasu, chodź nie wydaje się czasochłonny.
Wczoraj była u mnie koleżanka, z którą nie widziałam się cztery miesiące. Strasznie dużo miałam jej do powiedzenia i ona mi też i dzisiaj ja u niej byłam. Oglądałyśmy film "Listy do Julii" polecam, super film.
Macie jakieś plany na Sylwestra? Osobiście nie mam żadnych, posiedzę sobie przed telewizorem i będę oglądać tradycyjnie Polsat. W sumie ta notka powinna być takim podsumowaniem, ale zrobię to w notce kolejnej.

Na Nowy Rok już 2013 chciałabym Wam życzyć 

Wytrwałości w dążeniu do spełnienia marzeń,

Wielu radosnych momentów w życiu,

Zdrowia przede wszystkim,

Miłości i dużo, dużo rzeczy jakich sobie zapragniecie. 


Inspiracje z dużą ilością cekinów, które można mieć na sobie na sylwestrowej imprezie, tylko w ilościach nie przekraczających dobry smak :
- pinger

********************************
Kolejna notka w pierwszym tygodniu stycznia.
:)

17 komentarzy:

  1. strasznie lubię cekiny :) również życze ci, żeby ten nowy rok był lepszy :D / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również będę oglądać tradycyjnie Polsat ;D. Cieszę się, że poddałam Ci pomysł na projekt. A tak w ogóle to w jaki sposób mi się to udało? I o czym będzie ten projekt? ;) <33 [prixie]

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre z tych sukienek są śliczne <3

    Zapraszam na http://The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie pojawił się ranking najlepszych singli i nie-singli 2012 roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. błyszczące inspirację i nawet Emma się tam znalazła :D uwielbiam film "Listy do Julii" cudny :) Ja w tym roku oglądam "Wyznania Gejszy" oraz "Troję" xD oraz co mi się tam nawinie :D
    Szczęśliwego Nowego Roku.
    u mnie nn-emms-watson.blog.pl
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i wzajemnie <33 .Ładne obrazki.U mnie nowy post,zapraszam:)
    http://love--graphic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy post! GLATT

    OdpowiedzUsuń
  7. nowa notka z podsumowaniem- emms-watson.blog.pl
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie przepadałam za cekinami, ale te ubrania bardzo mi się podobają <3! zapraszam do mnie: www.my-cat-is-furry.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia ;D U mnie NN // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na http://The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie pojawił się przegląd muzycznych debiutów i powrotów 2012.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie przepadam za cekinami, wiadomo nie jest to ozdoba na codzienne wyjście do szkoły, ale uważam, że na taką imprezę jak sylwester są idealne! Sama miałam małą czarną, błyszczącą sukienkę na sylwestra.
    Projekt? Hm, jestem ciekawa co to będzie! :)


    Trzy metry nad niebem ♥
    Mam nadzieję, że napiszesz coś w następnej notce o tym genialnym filmie, który ostatnio oglądałyśmy. Może jakieś fotki z naszym boskim "ACE" hahaha, kadry z filmu

    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy post na http://love--graphic.blogspot.com/ zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne. :D U mnie już NN. http://elemendid.blog.onet.pl/
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  14. nowy post na love--graphic.blogspot.com zapraszam!;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na http://The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie pojawiła się ostatnia, 4. część podsumowania 2012 roku.

    OdpowiedzUsuń