INSTAGRAM

Instagram

12/07/2012

Trzeba jakoś żyć i nie oglądać się za siebie tylko iść ciągle na przód...



Hej! U mnie wszystko jest do kitu. Od piątku do wtorku cały czas bolał mnie brzuch. Lapnęłam jakiś wirus, biorę jakieś tabletki z "bakteriami", czy coś takiego. Na całe szczęście już mi prawie przeszło. Od niedzieli u mnie jest śnieg. Z jednej strony super, że jest, a z drugiej strasznie jest zimno i jak sobie pomyślę czekać na busa i iść od niego do szkoły, czy do domu to po prostu powątpiewam w sens istnienia.
Skąd taki tytuł? Ostatnio pisząc z koleżanką, rozmawiałyśmy na różne tematy. Od słowa, do słowa napisałam jej te słowa: "Trzeba jakoś żyć i nie oglądać się za siebie tylko iść ciągle na przód..." (to jeden z moich filozoficznych tekstów ^_^ ) To chyba dotyczyło mojego podejścia do życia, jakie od pewnego czasu próbuję wdrożyć w moje okropne, wręcz smutne i opłakane, bez kolorów życie. Niekiedy pojawia się w nim słońce, ale tylko po to by znowu przestać świecić, przez co od znowu zapada ciemność (taa... znowu słucham smętnych piosenek). Jedną z nich jest utwór "Almost lover" A Fine Frenzy. Zakochałam się w tej piosence i jeszcze tłumaczenie na język polski, chociaż w tym filmiku przełożenie na język polski jest czasem pozbawione sensu, ale wiadomo o co chodzi (mniej więcej). Wracając do mojego życia to najlepiej określają go właśnie tego typu piosenki i nie chodzi tu o tłumaczenia ich (chyba jak się zastanowię). Koniec użalania się nad sobą, chodź w sumie komu się zwierzę; najlepiej swoje emocje przelać (w moim przypadku) na bloga, czy na zwykłą kartkę z pamiętnika, którą nikt nie przeczyta.
W skrócie: żeby się nie rozpisywać tydzień był całkiem udany, nauczyciele powoli wystawiają oceny. Dzisiaj miałam Mikołaja w zespole, prezent mój się podobał i ja otrzymałam również fajny. Muszę ćwiczyć do Kalisza, bo się dostaliśmy, może kogoś z was tam spotkam. :)))))



 Jestem pozytywnie zaskoczona, znalazłam fotkę z moją torebką oto ona :
<------- Moja torebka :))))





*******
 Dzisiaj inspiracje z kolorem czarnym, który będzie liderem w stylizacjach.
- (C) http://kasiaaa1990.pinger.pl

**********************
Może macie jakieś propozycje dotyczące następnych notek? 
Kolejna w niedzielę :))

5 komentarzy:

  1. Świetna ta animacja na początku ;D Podobają mi się buty trzecie od końca *___* // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne stylizacje / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog :)

    zapraszam do mnie - http://madeformoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;) bardzo fajny blog. Świetne stylizacje. Zapraszam do siebie http://as-it-all-falls-down.blogspot.com/ Mam nadzieję, ze wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie smuć się, w końcu będzie dobrze. ;) Ja dostałam szlaban na wychodzenie z domu. Mam nauczkę, żeby nie wracać do domu naj*bana. Grafika jak zwykle superowa. :** U mnie NN. http://elemendid.blog.onet.pl/
    Rose :*

    OdpowiedzUsuń