INSTAGRAM

Instagram

12/24/2012

Wesołych Świąt !!

******************************

Cześć! Od piątku już pomagam w przygotowaniach do świąt. W sobotę sprzątanie domu i jakieś małe rzeczy w kuchni. Wczoraj kroiłam już sałatki i coś tam przy ciastach. Robiłam, gdy miałam chwilę czasu filmik do piosenki "Pada śnieg". Dzisiaj to już w sumie gotowanie na samą Wigilię. Dostałam parę SMSów od koleżanek z życzeniami. Najlepszy od mojej przyjaciółki, wie dziewczyna co mi życzyć. <heheh>
 Dzisiaj przygotowałam krótką notkę, bez inspiracji, tylko takie bazy zrobione przeze mnie ostatnio i do tego trzy zdjęcia z Wigilii klasowej (jak miałam wenę, a nie miałam czemu robić zdjęć). Jakiś czas temu nagrałam piosenkę i ją tez dodaje z życzeniami dla Was. :)) A wy jak obchodzicie tegoroczne święta?

******************************

Z okazji Bożego Narodzenia,
Składam Wam serdeczne życzenia.
Zdrowia, szczęścia, pomyślności,
dużo miłości.
I nowego, lepszego 2013 roku.

                                                        ~Duśka

******************************

Duśka - Pada śnieg (cover)

******************************

- Duśka

                                                                                                       ******************************

 

******************************

16 komentarzy:

  1. Ja święta obchodzę w domu tak jak zresztą co roku <3.Dziękuje za informacje o nowym poście.Mam prośbę napisałabyś co myślisz o nowych dodatkach na blogu?Dziękuję.Wesołych Świąt <3
    http://love--graphic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt. ;*


    A cover przepiękny. *.*

    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowania do Bożego Narodzenia wymiatają! :D I jaki ciasta upichciłaś? ;) grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna notka, od razu czuje się magie świąt :) , wesołych :* / bluush

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nowy post na The-Rockferry z recenzją płyty "Fortune" Chrisa Browna. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka! ;D // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  7. jak minęły Ci święta? śliczne dodatki
    3NN-emms-watson.blog.pl :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. nowa_notka :) - emms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. hej mam prośbę mogłybyśmy się dodać do obserwatorów?pozdrawiam <33 http://love--graphic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 nowe notki na emms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem pierwszy raz na twoim blogu, a już mnie zainteresował :) moja przyjaciółka też zawsze wie, czego mi życzyć, haha ;) a co do coveru - ślicznie! nawet moja mama tak uważa ;) wpadnij na www.my-cat-is-furry.blogspot.com i zostaw po sobie ślad ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy post na http://love--graphic.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ;> Mogłabyś mnie informować o nowych postach ? Dziękuję z góry ; * // Elegante.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 nowenotki - emms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowy wpis na Grafiker! Udanego Sylwestra! ;*

    OdpowiedzUsuń