INSTAGRAM

Instagram

12/09/2012

Żółty


Hej! Po ostatnim W-f w piątek, w sobotę nie mogłam się w ogóle ruszyć. W sumie nadal nie mogę (troszkę mniej). Mięśnie brzucha strasznie mnie bolą, nawet śmiać się nie dam rady, bo umieram z bólu, ale i tak się cały czas śmieje. Non stop coś wydarza się śmiesznego albo ktoś coś powie. Kark już na szczęście przestał boleć. Chyba załatwię sobie zwolnienie z w-f jak będziemy robić przewroty w tył i to nie takie zwykłe tylko ze skłonu tak, że ląduje z nogami w pół szpagacie, czy coś takiego.
Wczoraj byłam u babci. Za każdym razem jak jest zjazd rodzinny to mega się śmieje z tego co niekiedy mówią. Kuzynowi tłumaczyłam matematykę (4 klasa podstawówki, więc nie musiałam się męczyć <heh>). Dzisiaj pisałam wypracowanie z języka niemieckiego na półtora kartki A4 i prezentacje na informatykę z patronką mojej szkoły Marią Skłodowską-Curie. Mam w planie zrobić sobie sesję zdjęciową, ale póki co nie mam czasu, może zrobię sobie w czasie świat tylko muszę kogoś zwerbować do roli fotografa. A tak ogólnie to jakoś idzie, nie mogę już się doczekać świąt.

Ciągle widzę jakieś gwiazdy, które noszą kolor żółty, więc inspiracje z tym kolorem.
- pinger.pl

***************
Kolejna notka w piątek :))

13 komentarzy:

  1. śliczne, uwielbiam takie żywe kolorki :3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ciekawy blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać swoje blogi do obserwowanych i informować się o nowych notkach. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :* http://jusinks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaa mogę być twoim fotografem, jaaa. ;D to co, robimy zimową sesje. proponuję, jak nasypie więcej śniegu iść kiedyś przed świętami lub w czasie świąt. co ty na to?? ; >

    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że to my mamy wymagającego nauczyciela od wuefu, ale widzę, że Ty też. Ostatnio robiliśmy jakiś zwis do góry nogami na drabinkach, to mnie plecy bolały przez parę dni. A i też mieliśmy przewroty, ale z jakimś szpagatem to nie. Mieliśmy ze stania, trzeba było podskoczyć i dopiero zrobić przewrót.. Ale zdecydowanie gorszy byłby szpagat :D
    grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy wpis na grafiker. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam w szafie wielu żółtych rzeczy.

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry. A w nim recenzja płyty "Glad Rag Doll" Diany Krall i wybór najlepszego singla/najlepszej płyty 2012.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne obrazki ;d Ja raczej nie mam czegoś żółtego. Zazwyczaj do tego koloru przylatuja takie czarne muszki o.o Ja do wycisku na Wf sie przyzwyczaiłam, bo jestem w klasie siatkarskiej ;D \\ GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rozszerzony Niemiecki ?
    Nienawidzę Niemieckiego xdd ..
    A żółty kolor uwieeeelbiam ♥

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam Cię na nową notkę na BLUUSH w niej ikonki i animacje z Laną Del Rey oraz zapowiedź konkursu NIE graficznego :) / bluush

    OdpowiedzUsuń
  10. ten weekend, ja i ty , sesja ? ;> ,


    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, naładuję baterie w aparacie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadzwoń do mnie, albo napisz na GG

      Usuń