INSTAGRAM

Instagram

1/15/2013

Ferie !



Cześć! Ferie mijają mi niezwykle nudno, ale od dzisiaj będzie coraz ciekawiej. Taką mam nadzieję. Już jestem prawie zdrowa tylko mały katarek pozostał. Byłam mały krok od antybiotyku, ale to była ostateczność.
Zepsuł mi się mikrofon, którym nagrywałam, ale nie ma tego co by na dobre nie wyszło. Zamówiłam sobie nowy, całkiem inny i trochę droższy od poprzedniego (Behringer C-1U na usb pojemnościowy). Minus jest taki, że nie ma do tego statywu, ale jak na razie sobie poradzę, a później pomyślę o nim.W komplecie znajdują się software: Audacity, Kristal, Podifier. Mam nadzieję, że nagrania będą lepsze jakościowo.  Poza tym zamówiłam małą walizkę na kółkach, bo takiej nie mam, tylko taką dużą, a mniejsza przyda się bardziej na 5 dni. Ma kolor czarny z turkusowymi wykończeniami, najładniejsza jaką widziałam w propozycjach na Allegro. Pozostaje mi tylko czekać, aż kurier przywiezie mi do domu te rzeczy.  Wczoraj z nudów zrobiłam sobie loki na włosach i mam je do dzisiaj z tą różnicą, że się zmieniły bardziej w fale. Pogoda jak na razie się udała, co chwilę pada śnieg i jest do dużo. Jutro do mnie ma przyjść K. na noc (Mam nadzieję, że przyjdziesz :P ) i myślę co wymyślić.

Inspiracje: Biel




Za chwilę przyjdzie do mnie moja przyjaciółka, więc już zmykam. Muszę się szybko przygotować.
Papa

14 komentarzy:

  1. ja mam dopiero za 2 tygodnie ferie :(

    Zapraszam na nową recenzje na http://The-Rockferry.blog.onet.pl / Pitbull "Global Warming"

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że przyjdę! Szykuj się! ;)

    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. a spodenki z 11 zdjęcia to moje marzenie. *,*


    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ferie to przez pierwsze dni spędziłam w łóżku a teraz już mi lepiej, czytam, że ty też byłaś chora, ano taka pora roku. Najbardziej podoba mi się ta sukienka biała ze 6 zdjęcia czy co to tam jest :). Pozdrawiam :* i przepraszam, że dawno nie komentowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. mi ferie na razie mijają całkiem spokojnie na leniuchowaniu :D dopiero się rozkręcam ;) świetne inspiracje! uwielbiam biel ^^
    u mnie nn - emms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. hej chciałabym Cię serdecznie zaprosić na mój nowy blog o cudownej Annie Hathaway. mam pytanko czy chcesz dostawać informacje o nowościach na tym właśnie blogu? :) pozdrawiam :)
    http://hathaway-anne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam ferie będę mieć dopiero w lutym ... xD Super Post ;D // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  8. Na blogu http://emms-watson.blog.pl/ pojawiła się nowa notka.
    Zapraszam!

    emms-watson.blog.pl / hathaway-anne.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Po co komu ferie skoro można pisać sprawdziany z WOS-u ;] Ale pocieszam się tym, że w lutym będę leżała sobie do góry brzuchem, a wszyscy inni będą się uczyć :D
    Stylizacje bardzo ciekawe, chociaż nie do końca mój klimat. Bardzo podoba mi się sukienka ze zdjęcia 3. od końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam teraz ferie. Planujesz jakiś mały wyjazd, skoro kupujesz małą torbę? :D U mnie także nowy post :) grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. NN na blogu http://emms-watson.blog.pl zapraszam :D

    emms-watson.blog.pl / hathaway-anne.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak kupowałam mikrofon to też się zastanawiałam nad tym, ale w końcu wzięłam inny. Co za dziwny zbieg okoliczności ja też ostatnio kupowałam walizkę tylko, że ja jeszcze z kompletem toreb ;) [prixie]

    OdpowiedzUsuń

  13. Na http://hathaway-anne.blog.pl/ pojawiła się nn. Zapraszam!

    Na http://emms-watson.blog.pl/ pojawiła się nn. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń