INSTAGRAM

Instagram

1/05/2013

"Trzy metry nad niebem..."

Google Grafika

Cześć! Witam was w nowym 2013 roku. Myślę, iż ten rok będzie bardzo dobrym okresem w życiu każdego z nas. U mnie rozpoczął się ciekawie, chodź nie zdobyłam nic szczególnego w Konkursie Kolęd i Pastorałek. Skąd się wziął tytuł? A mianowicie z moją K. oglądnęłam film "Trzy metry nad niebem" (Tres metros sobre el cielo). Film świetny, na końcu się wzruszyłam. Dlaczego się tak film skończył, a nie inaczej?
Drugą część na pewno oglądnę. W szkole póki co jest dobrze. Jeszcze tydzień chodzę do szkoły i ferie. Chodź tak naprawdę nie wiem co będę robić w pierwszym tygodniu.


*************************
Cytaty:

"Każda droga w pewnym momencie się rozwidla , wybieramy różne drogi , myśląc że kiedyś się spotkamy widzisz jak ktoś coraz bardziej się oddala , to nic jesteśmy dla siebie stworzeni w końcu się spotkamy"

"- kiedy stanę przed sądem , Ona zezna że nic nie zrobiłem
- dlaczego ?
- bo będziesz we mnie tak zakochana , że zrobisz wszystko żeby mnie uratować"


" jestem świnią brutalem, draniem, ale pozwalasz żebym Cie pocałował, jesteś pełna sprzeczności !"

"Są tylko dwa dni o których nie myślę nigdy: wczoraj i jutro"

*************************
Kadry z filmu:
*****************
Kolejna notka w poniedziałek.

11 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie zajęłaś żadnego miejsca w tym konkursie, ale głowa do góry! :)Nie pierwszy- nie ostatni konkurs i na pewno wygrasz jeszcze mnóstwo innych, jestem o tym przekonana ;*
    A w pierwszym tygodniu ferii ja wbijam do Ciebie na na noc, albo ty do mnie! Oglądniemy filmy, pogadamy, hmm? ;>

    Trzy metry nad niebem- genialny film, sama wszystkim bardzo polecam. Nie jest tak prymitywny i przewidywalny jak większość tych "komedii romantycznych", z którymi często się spotykamy. Jest niebanalny, ma piękne sceny, ogromnie wzruszający, no i Hache będzie moim mężem kiedyś ♥ hahaha Dziękuję, że spełniłaś moją prośbę na temat fotek z filmu, miło zobaczyć jeszcze raz te najlepsze sceny.
    Mój ulubiony cytat z 3MNN?

    "Nagle zdajesz sobie sprawę, że wszystko się skończyło. Naprawdę. Nie ma już powrotu. Czujesz to. I próbujesz zapamiętać, w którym momencie to wszystko się zaczęło. I odkrywasz, że zaczęło się wcześniej niż myślisz. Długo wcześniej. I to w tej chwili zdajesz sobie sprawę, że to wszystko zdarzyło się tylko raz. I nieważne jak bardzo się starasz, nigdy nie poczujesz się taki sam. Nie będziesz już nigdy czuć się jak trzy metry nad niebem..."

    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. musze to koniecznie zobaczyć, bardzo ciekawie opisane, ja ferie mam dopiero 28 ;/ / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ;d // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na ciekawy film :). A ja mam ferie dopiero w lutym, ale się cieszę, gdy inni będą już harować w szkole ja będę wypoczywać xD.
    Zapraszam na NN na http://prixie.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo fajne zdjęcia... zapraszamy na KONKURS :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hm... kadry wyglądają zachęcająco ;) Chyba też się skuszę żeby obejrzeć, ale niestety będę musiała poczekać do ferii. Teraz mam na głowie różnorodność przyrody, drugą wojnę światową i budowę atomu :/ Nie ma to jak poprawianie ocen ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nowa notka. Serdecznie zapraszam ;) http://as-it-all-falls-down.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja tak samo mam ferie jak ty, na pewno przez pierwszy tydzień pośpię sobie dłużej ;D. Miałam kiedyś obejrzeć ten film ale nie wiedziałam czy bedzie fajny, ale zobaczę może i się spodoba jak Tobie. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie ukazała się recenzja "Pardise (EP)" Lany Del Rey

    OdpowiedzUsuń
  10. czuję że będę tu zagladać częściej :D
    zapraszam, wpadniesz na kilka sekund ? <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę to niedługo zobaczyć ;)

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń