INSTAGRAM

Instagram

1/11/2013

,,Zawsze słuchaj serca"

Google Grafika

Hej! Chyba jestem dziwna. Cieszę się z tego, że przytyłam po świętach prawie 3 kilogramy. Dla mnie to jest duży sukces, ponieważ od dwóch lat moja waga stała w miejscu. A chuda jestem strasznie.
Jestem chora, dzisiaj byłam u lekarza. Czuję się strasznie słabo, więc nie wiem czemu mi się chce pisać notkę. Do szkoły nie poszłam, chodź byłam po swoje rzeczy z szafki i pojechałam do domu. Pozostaje mi jedynie, aby się nie nudzić grać w "Twierdzę" albo "The Sims 3". Na pewno sobie nie pośpiewam, bo mam chrypkę i nie wyciągnę wysokich dźwięków. Muszę się wyleczyć na konkurs w Kaliszu, mam na to tydzień, a nawet mniej, bo muszę iść na próbę. Moja średnia końcowa wynosi 4,18, myślę iż jak na szkołę średnią jest to dobrze, ale zobaczy się jak będzie dalej.
Gdy była u mnie K. zrobiła mi  korektę moich tekstów piosenek, żeby były w marę logiczne i proste w odbiorze. Dla mnie wszystkie moje piosenki są jakieś niejasne. Może ktoś "robi" muzykę, byłabym wdzięczna, aby coś dla mnie wykonać i wtedy mogłabym nagrać piosenkę z moim autorskim tekstem.

4 komentarze:

  1. Ja po świętach schudłam 2 kilo i się z tego bardzo cieszę :) Chociaż mogłabym trochę więcej xD. Jeśli chodzi o piosenkę to przyznam, że sama coś tam piszę, a ta piosenka wydaje mi się taka nijaka ;/. Może refren bym trochę wydłużyła, ale jak Ci się uda nagrać to chętnie bym posłuchała może wtedy się do niej przekonam ;) [prixie]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl. A w nim recenzja płyty "Here We Go Again" Demi Lovato.

    OdpowiedzUsuń
  3. straszliwe krótka piosenka. podoba mi się zamysł. nie jest, źle ale ja bym ją przedłużyła i dodała trochę więcej poweru w słowa. cóż, czekam na jakieś nagranie. kuruj się!
    Nowa Notka na blogu emms-watson.blog.pl (Zapraszam!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa Notka-emms-watson.blog.pl (Zapraszam)

    OdpowiedzUsuń