INSTAGRAM

Instagram

2/16/2013

Jeans


Hej! Jak minęły wam Walentynki i Dzień Singla (15 luty)? Dostałam walentynkę od mojej kumpeli. Również jej wysłałam. W szkolnym konkursie nic nie zgarnęłam, szczerze mówiąc jakoś mi szkoda nie było i nie piszę tak dlatego, że nie wygrałam. Na jakieś miejsce liczę na konkursie piosenki anglojęzycznej, bo do niej się ostro przygotowuję. Śpiewać będę nie z półplaybackiem (podkład) jak zawsze, ale w 100% wszystko będzie na żywo. Grać będzie mi pani co mnie uczy na pianinie, a koleżanka na skrzypcach. Postaram się, o to aby ktoś mnie nagrał i jak wypali to wam pokażę jak wyszło. Wczoraj siostra przyniosła mi jeansową koszulę podobną do tej poniżej:
 Właśnie dzięki tej koszuli postanowiłam dodać dużo inspiracji z jeansem, bo każdy z nas ma coś jeansowego. Za jakiś czas dodam dużo coverów, dlatego że będą dostępne podkłady do piosenek, które szukałam przez bardzo długi czas.


**************************************
- pinger
- allegro
- google grafika

********************************
Macie pomysły na poniedziałkową notkę? Piszcie! :))

13 komentarzy:

  1. uwielbiam jeansowe ciuchy, szczególnie kurtki <3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. jenasową kurtałę już mam, bluzkę z kołnierzykiem też, teraz jeszcze nasze wymarzone spodenki z ćwiekami i może kamizelka i będę spełnioną jenso- maniaczką ;D


    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się jeansowe kamizelki *__* // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie NN // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne ; d . Moze dodaj jakie sweterki czy coś ;3 . NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  6. Because the admin of this site is working, no uncertainty very quickly it will be famous, due to its quality contents.


    Also visit my web blog HardKnight Reviews

    OdpowiedzUsuń
  7. I got this web site from my buddy who shared with me about this web site and
    at the moment this time I am visiting this site and reading
    very informative posts here.

    Here is my blog post This Webpage

    OdpowiedzUsuń
  8. I love looking through an article that will make men and women think.
    Also, thank you for allowing for me to comment!


    Feel free to surf to my web page :: symptoms of panic attack

    OdpowiedzUsuń
  9. Terrific work! This is the kind of information that should be
    shared across the internet. Disgrace on Google for no
    longer positioning this post higher! Come on over and visit my website .
    Thank you =)

    Also visit my webpage http://pwn.cc/panic_away_7497300

    OdpowiedzUsuń
  10. Very rapidly this site will be famous among all blogging and site-building visitors, due to it's nice
    content

    Also visit my weblog - Read Home Page

    OdpowiedzUsuń
  11. I've been exploring for a bit for any high-quality articles or blog posts in this sort
    of area . Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this website.

    Studying this information So i'm happy to express that I've an incredibly good uncanny feeling I came upon exactly
    what I needed. I such a lot unquestionably will make certain to don?t omit this web site and provides it a glance regularly.



    Here is my blog post :: panic disorder

    OdpowiedzUsuń
  12. This is a topic that's near to my heart... Thank you!
    Exactly where are your contact details though?

    Look at my web-site; anxiety panic disorder

    OdpowiedzUsuń
  13. Gгeetings from Florida! I'm bored to death at work so I decided to check out your website on my iphߋne
    ԁuring lunch break. I really lіke tɦe info уou provide Һere and
    can't wait to take a look ԝhen I get home. I'm amаzed at how fast your blog loaded on my moƄile ..
    I'm not even uѕіng WIFI, just 3G .. Anƴways, awesome
    blog!

    my blog poѕt - übelkеit, ,

    OdpowiedzUsuń