INSTAGRAM

Instagram

2/26/2013

Sekret

 *******************************************
Cześć! Kompletnie nie mam żadnego pomysłu na dzisiejszą notkę, a tak bardzo chcę coś napisać, bo w sumie obiecałam w marę regularnie pisać. W tej chwili poza pisaniem tego postu piszę też wypracowanie na temat GMO na biologię. Szukając jakieś "inspiracji" natknęłam się na prezentacje będące za GMO jaki takie, które są przeciw. W sumie każda ze stron ma swoje racje, które są w pełni prawidłowe. Mnie osobiście trudno jest się opowiedzieć po któreś ze stron. Niemniej jednak o organizmach modyfikowanych genetycznie nie wiemy zbyt dużo. Według mnie powinno się robić badania pod każdym kątem, by wyeliminować ryzyko jakie może wyniknąć w przyszłości. Nie każdy może się ze mną oczywiście zgodzić, bo sama mówiąc szczerze tak dużej wiedzy na temat GMO nie posiadam. Zachęcam do wyrażania swojej opinii. 
Tytuł notki jest zarazem tytułem książki i filmu, który opowiada o tym jak zdobyć w życiu to o czym się marzy, czyli dzięki znajomości SEKRETU. Przeczytałam ostatnio tą książkę i na pierwszy rzut oka pomyślałam sobie: Co to za głupoty piszą?, ale z czasem analizując każde przeczytane zdanie doszłam do wniosku, że coś w tej książce jest.
 *******************************************
Zobaczyłam właśnie teraz na www.polki.pl super stylizacje z koszulą jeansową w roli głównej.

Zestaw #1 - Ekstrawagancki

Koszula - H&M, ok. 99 zł
Legginsy z baskinką - Gatta & Bizuu, ok. 199 zł
Torebka - Gai Mattiolo, ok. 219 zł / Clementeshoes.com
Okulary przeciwsłoneczne - Claire's, ok. 30 zł
Buty - H&M, ok. 149 zł
Bransoletki - New Look, ok. 29 zł 

Zestaw #2 - total look

Koszula - H&M, ok. 99 zł
Spodnie - Levi's, ok. 349 zł
Koturny - Reserved, ok. 159 zł
Zegarek - Swatch
Plecak - River Island, ok. 200 zł 

Zestaw #3 - Seksowny

Koszula - H&M, ok 99 zł
Buty - River Island, ok. 300 zł
Naszyjnik - Topshop, ok. 50 zł
Kopertówka - Reserved, ok. 89 zł
Spódniczka - Topshop, ok. 200 zł 

Zestaw #4 - Dziewczęcy

Koszula - H&M, ok 99 zł
Legginsy - Topshop, ok. 120 zł
Naszyjnik - Glitter, ok. 19 zł
Nerka - Topshop, ok. 150 zł
Buty - H&M, ok. 39 zł

Zestaw #5 - Kowbojski

Koszula - H&M, ok 99 zł
Buty - Hilfiger Denim, ok. 719 zł /Stendi.pl
Kamizelka - River Island, ok. 200 zł
Kapelusz - H&M, ok. 49 zł
Torba - OCHNIK, ok. 500 zł 
 *******************************************

Kolejna notka w piątek lub w sobotę.

9 komentarzy:

  1. 2 i 3 zestaw mi sie podoba najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 i 3 zestaw mi sie podoba najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 3 zestaw mi sie podoba najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. książka secret jest dość specyficzna, ja podeszłam do niej z dużym przymrużeniem oka, ale kto wie, ile w tym prawdy. Czasem działa. Jednak to po prostu na chłopski rozum, niezłomna wiara w siebie i swoje możliwości, pewność swoich sukcesów i marzeń, zero zwątpienia. A takie podejście jest jak najbardziej okej...


    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta książką jest świetna, zestawy też super, mam taką koszule i ją strasznie kocham, bo pasuje do wszystkiego :D jasne, zamieszcze ogłoszenie o twojej 50 notce ;) / bluush

    OdpowiedzUsuń
  6. spoko, swietny blog, dodaje do informowanych super ze zaglosowals i chcesz glosowac. Bede odwiedzal / lista-przebojow.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula jeansowa - jeden z najbardziej uniwersalnych, wygodnych i świetnych stworzonych ubrań! kocham!
    2 nn na http://emms-watson.blog.pl/
    1 nn na http://hathaway-anne.blog.pl/
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wybrałabym zestaw numer 4 :)

    Zapraszam na nową recenzję na http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne, zapraszam do mnie >>> zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń