INSTAGRAM

Instagram

2/11/2013

Walentynki


Hej! W szkole mam już trochę luźniej, niż było, więc notki powinny pojawiać się tak jak zawsze dwa razy w tygodniu może nawet częściej (to się jeszcze zobaczy). Jutro z koleżankami idę po szkole kupić walentynki, które później włożymy do skrzynki w szkole. W czwartek jak pisałam, biorę udział w konkursie Mam Talent u mnie w szkole. Nie liczę na nagrodę w tym przeglądzie. Wracając do samych Walentynek to on nich się nie ucieknie. Szczególna myśl o singlach. Właśnie z koleżankami do siebie wyślemy walentynki tak, żeby w czwartek było nam miło. Taki dzień w gruncie rzeczy jest pretekstem do kupienia prezentu i bardzo ważnym dniem dla sprzedawców, dla producentów różnych marek. Którzy na takim dniu zarabiają duże pieniądze.



Czy może jeszcze raz historia powtórzy się?
Nie zdążyłam dobrze poznać,
nie zdążyłam poznać Cię
Wydaje mi się, że dobry plan
Zapisano w górze nam
Lecz droga nagle się rozeszła
Wtedy przyspieszył czas

A teraz wiem
Nie wszystko mogę mieć
Choć wierzę w to, że gdzieś
Spotkamy się

Odwracam się myśląc że to Ty
I wszędzie widzę Twoją twarz
Jesteś moim niespełnieniem
Tym na co czekam nie widząc co mam

Zabrakło anioła, który nam
Wskaże wyraźnie drogi w nas
Zabrakło anioła, a może nam
Nie chciano go nigdy dać

Inspiracje walentynkowe:


8 komentarzy:

  1. Oooo, walentynki! Jak ja ich nie lubie xD // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  2. super notka, ślicznie śpiewasz i fajne obrazki / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne waleentynkowe obrazki ; ) / QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  4. Walentynki to dobre święto jedynie jeśli ktoś okazuje sobie miłość na co dzień, a nie tylko od święta. Inaczej jest to beznadziejny zwyczaj. Ja nie przepadam, lecz lubię motyw serduszek. Trzymam za Ciebie kciuki w konkursie.
    Zapraszam na nn na http://emms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie obchodzę walentynek :P Dla mnie to bez sensu zwłaszcza w szkolnym wieku :3

    Zapraszam do mnie: http://jozefinka-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na NN na blogu http://emms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka 'The Show" jest bardzo ładna ;)

    Zapraszam na nowy numer "MadHouse", gdzie znajdziesz m.in. informacje o nowej płycie Britney Spears, dwie recenzje, ranking najlepszych singli Coldplay i wiele więcej!
    http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Może lepiej faktycznie nie liczyć na wygraną, ale mimo wszystko życzę powodzenia na przeglądzie. Pozdro!

    OdpowiedzUsuń