INSTAGRAM

Instagram

2/23/2013

Zima, brrrrrr....


Hej! Za mną już dwa bardzo pracowite dni i to dopiero początek. Z zespołem przygotujemy dwa koncerty , które odbędą się w niedzielę palmową w kościołach. Motywem przewodnim, wiodącym będzie muzyka (średniowieczna, renesansowa jak i jest utwór z XVII wieku) pasyjna. Jak pani mnie zapewnia będę miała solówkę. Stąd miałam próby wczoraj i dzisiaj. Nawet byłam z panią u mojej "dawnej" nauczycielki od matematyki, ale na chwilę i nawet z samochodu nie wychodziłam. Dzisiaj też miałam pierwszą próbę z fortepianem i skrzypcami na konkurs. Jak się uda to może wstawię nagranie z konkursu w miarę dobrej jakości.

*************************************
Głównie zdjęcia psiaka K. Miał taką swoją pierwszą sesję zdjęciową. W sumie w zimie nie ma jakiś super zdjęć do robienia. Postanowiłam, że jak tylko będę mogła to będę robić od wiosny fotki i oczywiście jakieś ładne dodam. Póki co dodaje te zrobione w niedzielę. Nie przerabiałam ich, bo nie mam na to czasu. Na ostatnim zdjęciu jestem ja, dużo się nie zobaczy, tylko plecy...( autorka K.) Może kiedyś dodam zdjęcia, na których będzie widać moją twarz. : D
- by Duśka
- by K.
















































































































































































































































*********************************************
Kolejną notkę postaram się dodać w poniedziałek.

6 komentarzy:

  1. prześliczna notka, zdjęcia oddają prawdziwy urok zimy, super :* / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pies jest słodziuteńki :D Jak ja lubię zimę
    Nowa Oscarowa Notka na http://hathaway-anne.blog.pl/ !
    Zachęcam do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne te zdjęcia wyszły . *.*

    Więcej, więcej takich bo notki wychodzą prześlicznie!!

    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa Notka na http://hathaway-anne.blog.pl/ . Zachęcam do szczegółowego zapoznania i wyrażenia tak ważnej dla mnie opinii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny piesek ;)

    Zapraszam na nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie pojawiła się recenzja "Baduizm" Eryki Badu i notka urodzinowa o artystce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zdjęcia :D U mnie nowa notka, może wreszcie na stałe powrócę do bloga :p

    OdpowiedzUsuń