INSTAGRAM

Instagram

3/03/2013

50 notka !



Hej! To już 50 post na moim blogu. Piszę go dokładnie od 10 sierpnia 2012 roku, czyli od niecałych 7 miesięcy. Ten czas bardzo szybko minął. Statystyka jakoś specjalnie mnie nie obchodzi, więc nie mam zamiaru pisać jak ona na dzień dzisiejszy wygląda. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad pewną modernizacją bloga, ale najpierw chciałabym was zapytać: Jakie zmiany ten blog potrzebuje? Wiem, że nie jest on idealny, ale chciałabym wyrobić taki swój styl pisania, który będzie ciekawy dla czytelnika. Na razie według mnie panuje taki mały chaos w wyglądzie notek.

Już jutro w mojej szkole jest konkurs "ŚPIEWAĆ (po angielsku) KAŻDY MOŻE", na którym śpiewam "Memory" (jak już wiecie). Mam nadzieję chociaż na 3 miejsce, bo dużo się napracowałam nad tym utworem. Mam zamiar zgłosić się do Talentów Małopolski, ale jak z tym wyjdzie tego nie wiem.

Planuje zmienić fryzurę/długość włosów; obecnie mam długość taką:
a zmienić chcę na taką jak miała Sandra Bullock.

Tak jak obiecałam dodałam sondę, gdzie można zagłosować czy chcecie linki do różnych aukcji internetowych z ubraniami.
***********************************
W dzisiejszej notce spódniczki, które będą modne jak np. powracające plisowanki, czy też w paski.

Spódnice plisowane:

Spódnice w paski:

Spódnice z kontrafałdami:

Spódnice wzorzyste:


Spódnice z baskinką:



Spódnice jeansowe:

********************************************
Kolejna notka w poniedziałek. 
Papa.

11 komentarzy:

  1. Gratuluje 50 notki :D Wszystko śliczne. Nie obcinaj włosów. Ja mam troche dłuższe niż ty, ale strasznie długo czekałam na taką długość i teraz nie obcięłabym ich za nic ;) Zagłosowałam w sondzie / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zmieniaj nic w pisaniu, konstrukcja notek jest dobra taka- jaka jest. Twój blog ma różną tematykę, w każdej poruszasz inny ciekawy temat i to jest naprawdę fajne
    Jeśli chodzi o fryzurę, jak mówiłam, ładnemu we wszystkim ładnie. Każdą Twoją decyzję uszanuje ahahahah. :D

    Spódnice- kocham rozkloszowane, szyjemy je z mamą coraz więcej mam zamiar mieć ich naprawdę dużo. Uwieeelbiam również plisowanki- mam trzy, i chciałabym jeszcze jakąś! Długie spódnice są śliczne, ale chyba jestem na nie trochę za niska, a spódniczki z baskinka jakoś mnie nie przekonały

    No to teraz czekamy na 100 notke!:D

    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesadzasz, nie ma żadnego chaosu. ;) Mnie taki styl odpowiada. Myślę, że w nowej fryzurze również byłoby Ci ładnie. Pewnie w każdej, bo masz bardzo ładne włosy. *.* Powodzenia w śpiewaniu! Obyś zajęła pierwsze miejsce! :*
    Pozdrawiam, grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo ładne włosy i nie powinnas ich obcinać. Najbardziej podobają mi się spodnice z baskinką,z kontrafałdami i w paski
    polecam http://mybestmusic.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 50 :D Ja uwielbiam spódnice plisowane, moja siostra woli z baskinką. Co do jeansowych - to klasyka. W mojej szafie są przynajmniej 3 :)
    NN na emms-watson.blog.pl/
    NN na hathaway-anne.blog.pl/ ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  6. NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam spódniczki z baskinką. Ostatnio nawet jedną taką kupiłam

    Zapraszam na nowy post na http://the-rockferry.blog.onet.pl, w którym znalazła się recenzja "Ania Movie" Ani Dąbrowskiej oraz kilka słów o muzyce filmowej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowa notka. :D Przepraszam, że tak długo nie wchodziłam na bloga, ale nie miałam czasu. :** U mnie już NN.
    http://elemendid.blog.onet.pl/
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  9. super kolekcja, gratuluje 50 notki u mnie NN / lista-przebojow.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie NN // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  11. This information is invaluable. Where can I find out more?


    Also visit my web site; HardKnight Review

    OdpowiedzUsuń