INSTAGRAM

Instagram

3/09/2013

Dzień Kobiet

by Duśka
Cześć! Wszystkiego najlepszego wszystkim dziewczynom, trochę spóźnione życzenia, ale szczere. Wszyscy chłopacy dawali tulipany u mnie w klasie.
W poniedziałek miałam konkurs piosenki anglojęzycznej, gdzie śpiewałam "Memory". Nie obeszło się bez małej wpadki, której jakoś nikt nie słyszał poza mną i panią, która mnie uczy śpiewać przy okazji grała mi na klawiszach. Koleżanka grała mi na skrzypcach taki przerywnik i ostatnią zwrotkę z zakończeniem. Ubawiłam się strasznie. Były dwa zespoły i grały świetnie, szczególnie taki jeden z mojej szkoły. Byli świetni. Ktoś tam jeszcze tańczył pogo, no i było bardzo ciekawie.Ostatecznie w mojej kategorii "Liceum" zajęłam 3 miejsce.
Wczoraj i dziś miałam próby. Strasznie męczące były, a ja jeszcze się przeziębiłam i musiałam jakoś to wytrzymać.
Ostatecznie na warsztaty muzyczne nie pojadę we wakacje, bo już dużo grup się zgłosiły, a z zespołu nie wszyscy. Jednak taki pan przyjedzie do nas na trzy dni by zrobić nam takie warsztaty, które zakończą się koncertem jednym z okolicznych kościołów. Będę musiała odpuścić sobie dni otwarte w mojej szkole, a tak chciałam oprowadzać. No, ale mus to mus, na pewno skorzystam z tych zajęć. Mam jeszcze jedną informację we wrześniu czy tak jakoś pojadę z zespołem na Międzynarodowy Festiwal Muzyki Dawnej. Zapomniałam gdzie się odbędzie. :P
Obecnie planuję coś nagrać...być może nagram jakiś utwór z zespołu acapella i "Memory" już moje ukochane. Mam w planie wziąć udział w Talentach Małopolskich z tą piosenką i drugą muszę wybrać. Etap powiatowy u mnie będzie 17 kwietnia. Już nie mogę się doczekać.

Podsumowując sondę jest wam w większości obojętne czy będę dodawać linki do aukcji. Tak, więc moja decyzja. Jeśli będzie coś naprawdę super to oczywiście dodam do notki.

Moja statuetka:

*******
 i tulipanik
***************************
Nie mogę się doczekać wiosny. Zrobię dużo zdjęć i będę dodawać po trochę do notek.
Kolejna notka w poniedziałek jak się wyrobię.

6 komentarzy:

  1. nie wygrałam, zajęłam 3 miejsce, ale jakby się zastanowić...

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w klasie też dawali tulipany :) Tylko ja mam różowego :p Gratuluje ci, bo 3 miejsce to i tak wysoko :D / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. To widzę, że bardzo muzycznie w tym tygodniu, w następnych pewnie też, także bardzo się cieszę.
    Też się nie mogę doczekać tej wiosny, poważnie :o
    Śliczny tulipan, nam chłopaki dawali mnóstwo słodyczy, a od tamtego dnia miałam przejść na diete MŻ hahaha, niedoczekanie chyba :o

    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje . :D
    Co do mnie wznowiłam funkcjonowanie bloga . zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)

    Zapraszam na nowy post na http://the-rockferry.blog.onet.pl, gdzie pojawiła sie recenzja nowej płyty Dido raz co nieco o jej duecie z Eminemem.

    OdpowiedzUsuń