INSTAGRAM

Instagram

3/12/2013

Karaoke


Cześć! Obecnie od dwóch dni nie chodzę do szkoły. Tylko leże sobie wygodnie w łóżku i oglądam filmy. Jestem trochę przeziębiona, ale jutro już do szkoły idę. Mam trochę czasu by popracować nad notką, więc piszę. Myślę, że dzisiaj poszukam paru fajnych ciuszków na allegro i wam podam z linkami skoro mam masę wolnego czasu. Opublikowałam ostatnio podkład do piosenki Honoraty 'Honey' Skarbek - Lalalove, bo tak szukam i nie ma nigdzie ogólnie dostępnego podkładu, a ludzie nagrywają ten utwór.
 Tak więc postanowiłam, że jakiś piosenek, gdzie nie ma podkładu, jeśli go mam to będę dodawać. Kolejną piosenką będzie "Zakazany owoc".
U mnie jest brzydka pogoda, aż się żyć nie chce. Wszędzie szaro, gdzieniegdzie jest trochę śniegu, ale prawie go już nie ma. Pada czasami deszcz. Taka pogoda nie za fajna, a ja chce już lato ! Mam zamiar zamówić sobie dodatek do The Sims 3. Będzie to The Sims 3 Nie z tego świata. Jestem taka stara (heh), że w simsy gram, chociaż ta gra jest dla każdego w rożnym wieku. Można sobie stworzyć swój świat, który będzie idealny, taki jaki chcemy i możemy prowadzić simów tak jakbyśmy chcieli żyć.

***********************************************

Sukienki:
- allegro
H&M - 39 zł

H&M - 159, 99 zł

 H&M - 39,99 zł

H&M - 39,99 zł

H&M - 39,99 zł

H&M - 59 zł

H&M - 59, 99 zł

H&M - 65 zł

H&M - 129, 90 zł

H&M - 199, 99 zł

ZARA - 99 zł

ASOS - 199 zł 

ZARA - 319 zł

ZARA - 79 zł

 ZARA - 249 zł

***********************************************

W dzisiejszej notce były tylko sukienki. W kolejnych postaram się dodać inne części garderoby.
W większości sukienki były marek H&M i ZARA, więcej ich znajdziecie na stronie Allegro.

4 komentarze:

  1. widze inny rozkład szablonu :) Śliczne te sukienki, jednak bardziej mi sie podoba jak dodajesz też te aukcje, bo sama lubie je przeglądać ;) / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam http://www.faslook.pl/picture/kwiatowa-sukienka-z-kolnierzykiem/ takiej sukienki czarnej, albo w biało-czane paski lub taką jaką podałam, albo jakiś jeden kolor ( BORDO!! *.*) ,nieważne- chodzi konkretnie o ten fason. Jakbyś znalazła jakieś linki do aukcji, ewentualnie sklepy internetowe podaj w notce. :) Oczywiście w miarę przystępnej cenie.

    Simsy zawsze spoko, ja gram w dwójkę z dodatkami i je uwielbiam. :o

    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. szybko zdrowiej, super sukienki szczegolnie te z Zary / lista-przebojow.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka numer 2 <3

    Zapraszam na nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie pojawiła się recenzja "Heal" Loreen.

    OdpowiedzUsuń