INSTAGRAM

Instagram

3/21/2013

Pierwszy Dzień Wiosny

 Hej! Jak mi się nic nie chce. Mogłabym siedzieć i kompletnie nic nie robić. Strasznie się cieszę, że już niebawem święta wielkanocne. Od wczoraj siedzę i robię stylizacje na stylistki.pl i wam pokażę jak na razie mi wychodzi. Na razie skupiłam się na modnych kolorach, które będą królować w sklepach.
A mianowicie powraca kolor miętowy, który swoją droga bardzo lubię, chodź dużo rzeczy w tym kolorze nie mam. Kolejnym kolorem jest biały, pomarańczowy, zółty i oczywiście pasy czarnobiałe. Ostatnio również nagrałam cover. Dodałam go na taką stronę coverium. Na niej też mam konto i jest bardzo ciekawie. Niestety trochę się podkład przesunął miejscami, ale mam nadzieję, że to jakoś tej piosenki nie zepsuło. Na jutro nie mam strasznie dużo nauki, więc jeszcze trochę posiedzę na mojej stronce i zrobie jeszcze stylizacje z kolorem białym. Na tą też stronę dodałam też inne ciuchy, dodatki, które w przyszlości będę mogła dodać do kolejnych inspiracji. Jeśli wam się spodoba to będe te moje obrazki dodawać do notek częściej.


Żakiet- inflagranti.pinger.pl
Spódnica- static-0.allani.pl
Czółenka- deezee.pl
lakier (żółty)- hmpress.pl
 lakier (czarny)- polyvore.com

Spódnica- polyvore.com
Torebka od Carrots King- fashiolista.com
Buty-zszywka.pl
Bluzka Mohito- allani.pl

Bluzka- sheinside.com
Spodnie- .......
Torebka- reserved.com
Buty- faslook.pl
**************************************
Kolejna notka już wkrótce.

6 komentarzy:

  1. 2 zestaw jest świetny *-*
    zapraszam na mojego bloga http://alexianja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;D // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te stylizacje ;) / bluush

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy dzien wiosny w sniegu / lista-przebojow.bloog.pl u mnie NN

    OdpowiedzUsuń
  5. NN! Glatt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza stylizacja podoba mi sie najbardziej ;)

    Zapraszam na recenzję nowej płyty Justina Timberlake'a na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń