INSTAGRAM

Instagram

3/28/2013

Shopping

Hej! Nie pisałam wczoraj, bo za bardzo nie miałam dostępu do komputera. Dzisiaj mam, więc piszę... Przed chwilą robiłam zdjęcia notatek z lekcji dla koleżanki, bo jej przez półtora tygodnia nie było. Teraz mi się to wszystko wysyła. Koncerty jak myślę się udały. Kościoły te, gdzie występowałyśmy mają świetną akustykę, więc było bez mikrofonów. Z mojej rodziny byli prawie wszyscy. Tata mnie nagrał i jak się słucham to masakra, jak ja wysoko śpiewam, a będę wyciągać za jakiś czas jak dobrze wszystko pójdzie jeszcze wyższe dźwięki. Wiem, że bardzo się podobało ludziom takie koncerty i kolejnym projektem będą pieśni Maryjne, ale wcześniej z zespołem pojadę na Talenty Małopolski 2013.
Wczoraj kupiłam sobie nowy tusz do rzęs, bo ten który dotychczas miałam nie spisał się w ogóle. Myślę, że chociaż ten, który kupiłam będzie lepszy. Człowiek uczy się na błędach. Zmobilizowałam się i zakupiłam sobie lakier przeciw obgryzaniu paznokci o gorzkawym smaku. Mnie odrzuca ten smak, ale jak by się ktoś uparł to nic mu ten lakier nie da. Osobiście mam zamiar zaprzestać takim praktykom, chcę mieć w końcu ładne paznokcie i malować je na jakiekolwiek kolory. Dobre chęci mi nie wystarczają (niestety). Obiecałam dodać zdjęcia tego co kupiłam i właśnie oto moje nowe rzeczy. W butach już chodziłam :) Całkiem fajne. Kupiłam sobie też legginsy.

 
 
 
 
 

Mam mały dylemat jaką piosenkę wybrać na Talenty Małopolski. Przeglądałam ostatnio na YouTube różne utwory i w końcu nie wiem co wybrać, a muszę mieć dwie piosenki. W komentarzach napiszcie które piosenki będą najlepsze.
1. Maryla Rodowicz- Niech żyje bal.

2. Hayley Westenra- Amazing grace

3.Edyta Geppert- Och życie, kocham cię nad życie

Nie wiem, które dwa z tych trzech utworów wybrać. Wszystkie są według mnie świetne.
***
Kolejna notka w sobotę. Postaram się dodać zdjęcia o tematyce wielkanocnej, a w jeszcze następnej będą sukienki, w jakich można wybrać się na ślub/wesele.

6 komentarzy:

  1. Ja bym wybrała 2 i 3 z piosenek. Fajne sobie rzeczy kupiłaś :) NN na http://silver-photoblog.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;d Gdzie kupiłaś legginsy? :D Świetne *.* // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim sklepie u mnie w okolicy za ok. 30 zł. :)

      Usuń
    2. Aha xd U mnie NN :D // GARIAD

      Usuń
  3. super notka. kurde przydałby mi sie taki żel, bo obgryzam paznokcie xd / u mnie nowa wielkanocna notka pełna nispodzianek - bluush

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne trampki ;)

    Zapraszam na nową recenzję na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Hurts "Exile").

    Radosnych, rodzinnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń