INSTAGRAM

Instagram

3/30/2013

Wesołego Alleluja !

Cześć! Wreszcie podjęłam decyzję jakie piosenki wykonam. Tak, więc zaśpiewam piosenkę Edyty Geppert i z musicalu Romeo i Julia (Boje się) lub zamiast tego piosenkę z musicalu Cats (Memory). Jeszcze to uzgodnię z panią na lekcji śpiewu.
Wczoraj usiadłam spokojnie i przypomniałam sobie o piosenkach, które już śpiewałam lub chciałam śpiewać na jakimś konkursie. Chodź "Amazing grace" jest śliczną piosenką nie było podkładu takiego, który by mnie "uszczęśliwił", czyli był idealny dla efektu jaki chciałam uzyskać bez konieczności śpiewania bardzo wysokich dźwięków.
Wczoraj też piekłam babeczki z posypką czekoladową i nadzieniem malinowym (chyba- nie pamiętam <heh>). Oczywiście z pudełka, ponieważ nie mam zbytnich chęci i umiejętności do siedzenia w kuchni i robienia czegokolwiek.  Zrobiłam parę zdjęć z nudów w ostatnim czasie takich wielkanocnych. Nie są jakieś cudowne, takie zwykłe. Wolę jednak coś sama zrobić (jeśli mam możliwość), niż skopiować.
  
W dzień Święta Wielkanocnego
życzę Wszystkim Czytelnikom i nie tylko jajka smacznego,
świąt pogodnych i radosnych
oraz tchnienia wiosny!
 Klaudia :))

 
 
 
 
 
 
 
 
*******************************
Kolejna notka w Śmigusa.

5 komentarzy:

  1. również życze ci wesołych świąt, piekne zdjecia // bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka Honey naprawdę dobra. Powiedziałabym, że wróciła do starego brzmienia sprzed pierwszej płyty, jak jeszcze nagrywała amatorsko. Jeśli chodzi o piosenkę na konkurs, to znasz moje zdanie na temat Memory, wiesz że je uwielbiam! Także, Memory, zawsze, zawsze!! :) Tobie też Wesołych Świąt, świetne zdjęcia!!

    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również piekę babeczki tylko z pudełka, bo inne spotkanie z kuchnią i piekarnikiem grozi uszczerbkiem na zdrowiu osób postronnych xD Zdjątak są bardzo przyjemne :) Wesołych Świąt smacznego jajka i słodkiego baranka :D
    NN na http://emms-watson.blog.pl/
    NN na http://hathaway-anne.blog.pl/
    Serdecznie Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchałam Twoich coverów, które czasem wstawiasz na blog. Naprawdę ładnie śpiewasz! I myślę, że skoro wiesz mniej więcej, że chcesz żyć z pasji, zastanów się czy nie udac się do jakiegoś programu typu The Voice of Poland (nie żadne X Factor). Wiesz ile gwiazd wgl nie wie o szkole muzycznej? Proszę Ciebie.. To nie jest takie konieczne! Moje koleżanki ja ukończyły i.. przestały śpiewać i grać na instrumentach, bo miały tyle egzaminów, że im zbrzydło, za przeproszeniem. Życzę Ci dużo szczęścia i powodzenia! Mam nadzieję, że kiedyś Ciebie usłyszę na scenie, kto wie.. Zastanawiam się czy już poprosić o autograf czy starać się dopiero, jak będziesz świecić w blasku fleszy?
    Wiem, prawo jest trudnym kierunkiem. Ale tak naprawdę nie ma łatwego kierunku. Kiedyś myślałam nad dziennikarstwem radiowym lub nad kształtowaniem wizerunku klienta. Ale też nie łatwe zadanie, moim zdaniem trudniej zdobyć pracę.
    WESOŁYCH ŚWIĄT I SMACZNEGO JAJKA! :*
    GLATT

    OdpowiedzUsuń
  5. I nawzajem :D // GARIAD

    OdpowiedzUsuń