INSTAGRAM

Instagram

4/15/2013

Cisza

Cześć! Jak minął wam weekend?
W życiu jeszcze nie byłam tak zmęczona, nic nie odpoczęłam. W piątek w domu po szkole byłam przez godzinę i pojechałam na próbę, która trwała do około 23:00. W sobotę było podobnie, bo od 10:00 do 23:00. W piątek byliśmy na naleśnikach w knajpie w przerwie, a dzień później na obiedzie i wieczorem na pizzy. Była prawie jedna pizza na osobę, z koleżankami ze stolika już później nie mogłyśmy więcej zmieścić.
W niedzielę był koncert w takim drewnianym kościele. To było takie zakończenie warsztatów. Moja koleżanka z klasy była na tym, dzisiaj mówiła mi, że się jej podobał występ i to jak śpiewałam. W środę jadę na konkurs Talenty Małopolski, a w czwartek mam jechać do obozu koncentracyjnego w Oświęcimiu. Jako jedyna z pierwszych klas pojadę, ale się nie przejmuję, bo to tylko na kilka godzin, a chodzić będę ze słuchawkami. Jakoś ten dzień przeżyję.
Wreszcie wiosna, jest dużo cieplej, niż było, prawie w ogóle nie ma śniegu, tylko gdzieś wysoko w górach. Słońce świeci, aż się chce żyć.

PS.O tym poście nikogo nie informuje, ponieważ nie mam zbyt wiele czasu na to. Przeczytam i skomentuje spokojnie w czwartek wtedy będę mieć więcej czasu. Nadrobię zaległości.

************************************
Kolejny w czwartek.

2 komentarze:

  1. pracowity weekend ;)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Lykke Li "Wounded Rhymes").

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak polubiła Bednarka, ale nie nie lubię tej piosenki . :p Widzisz jaki ja mam zbawienny wpływ na Ciebie! ;D


    K.

    OdpowiedzUsuń