INSTAGRAM

Instagram

4/18/2013

Konkursowo

Cześć! Dzisiaj postaram się nadrobić wszystkie zaległości względem was.
Wczoraj były Talenty Małopolski jako solistka nic nie zdobyłam, ale w zespole gdzie śpiewam przeszyłyśmy do wojewódzkich. Z jednej strony radość, a z drugiej taki mały niedosyt. Dziewczyna przede mną śpiewała tą samą piosenkę co ja. Wszystkim się podobała moja wersja (bardzo emocjonalna), ale to ona otrzymała wyróżnienie. Przynajmniej wiem, jak zaśpiewać w przyszłym roku, czyli stać jak słup i delikatnie śpiewać piosenkę (zero emocji, uczuć), która powinna być trochę bardziej ostra. W sumie w formach muzycznych wzięło udział 39 podmiotów.
Dzisiaj byłam na wycieczce szkolnej w obozie koncentracyjnym w Oświęcimiu. Przeraził mnie widok między innymi 2 ton ściętych włosów, czy też bucików małych dzieci. Podeszliśmy do ściany, gdzie naziści rozstrzeliwali niewinnych ludzi różnych narodowości. Przy okazji pani przewodnik opowiedziała nam jedną historię z tego miejsca. To było straszne posuwać się do takich zbrodni. Oglądaliśmy blok 11, który wygląda w środku i na zewnątrz tak samo jak w trakcie II wojny światowej. Wróciłam niedawno do domu, zadzwoniłam po tatę, żeby po mnie przyjechał, bo nie chciało mi się na nogach iść. Pojechałam, więc spod szkoły busem do pobliskiej miejscowości i z niej musiałabym iść 4 kilometry do domu, a tak pojechałam sobie samochodem i jestem dużo wcześniej.

***************************************************
Kolejna notka będzie w niedzielę jak się wyrobię.

6 komentarzy:

  1. Chciałabym posłuchać Cię w tej piosence. Jest to może gdzieś na youtube? :D Szkoda, że Ci się nie udało. Takie konkursy nie są o końca sprawiedliwe, no cóż, ciężko jest porównywać talenty. Ale nie przejmuj się, słyszałam Twoje jedno wykonanie, jesteś świetna, więc próbuj w innych konkursach, nie poddawaj się. Co do Oświęcimia, nie byłam, ale w czerwcu mamy mieć wycieczkę właśnie tam, ale nie wiem czy się odbędzie, bo mało jest chętnych. :( Pozdr. :* grafiker

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Ci się nie udało. Jednak gratuluję przejścia grupy do kolejnego etapu :) Obóz w Oświęcimiu nie pozwala ludziom pozostać takimi jakimi byli przed wejściem tam.
    NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ale nie ma się co przejmować. Na pewno niedługo jakiś konkurs wygrasz ;)

    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl (Paramore „Paramore”).

    OdpowiedzUsuń
  4. NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń