INSTAGRAM

Instagram

4/06/2013

"One Day"

Cześć! Przepraszam, że nie pisałam w środę, ale wypadło mi coś i po prostu nie miałam czasu. W czwartek było to samo, a miałam coś napisać. Wczoraj była u mnie K. Oglądałyśmy film "Jeden Dzień" (One day z 2011). Miało być smutne zakończenie, ale tak naprawdę był tylko jeden moment taki wzruszający, śmiałyśmy się później z paru scen. Mimo to film ciekawy, opowiadał o dwóch osobach, które spotykały się w każdą rocznicę swojego poznania się. Byli przyjaciółmi. Pod koniec ich długiej i krętej drodze wzięli ślub. Jednak ich szczęście nie trwało długo. A dlaczego? To już sami musicie oglądnąć i zobaczyć jak się ten film skończył.
W ten sam dzień tez oglądałam Top Model i "Wygrać Miłość" to już ze starszą siostrą. Pogadałyśmy sobie, opowiedziałam jej to i owo z mojego życia "szkolnego" i nie tylko. Dowiedziałam się różności. Fajnie tak czasem pogadać. :)
Wiosna jest... a raczej nie jest. Kwiecień jest strasznie zimny, a ja już miałam plany, że się gdzieś przejdę z przyjaciółkami na spacer. A tu niestety plany trzeba zmienić. Pozostaje mi mieć nadzieję, że już niedługo będzie cieplej.

Obiecane sukienki na ślub/wesele. Niektóre sukienki as też w innych kolorach.
(aby przenieść się na stronę należy nacisnąć na sukienkę)

 
 mint&berry - 189 zł

 Sukienka - 114,90 zł

 H&M - 79,90 zł

H&M - 99,90 zł

Even&Odd - 159, 00 zł

mint&berry - 199,00 zł

Więcej sukienek możecie znaleźć na stronach takich jak:

****************************
Kolejna notka w niedzielę bądź w poniedziałek.
:)

8 komentarzy:

  1. prześliczne sukienki / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. Film "jeden dzień" dość specyficzny, ale dało się obejrzeć. Napewno nie jest to zwykła komedia romantyczna jak ktoś to powiedział :) Cztery pierwsze sukienki, ich król jest prześliczny. Będę szukała czegoś na takiej zasadzie. :D

    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy post na GLATT!

    OdpowiedzUsuń
  4. No fakt,pogoda nie dopisuje.Ale niedłufo ma być ciepło ;) Najbardziej podoba mi się ta ciemno różowa sukienka.mam prośbę dodamy się do obserwatorów? pozdrawiam.
    http://love--graphic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, ale w sumie jest prawda niepodważalna - zima odejść kiedyś musi. :D Zastanawiam się, czy czasem nie oglądałam tego filmu Jeden dzień. Czy w tym filmie była ich wspólna scena z jeziorze, tak jakoś wieczorem? Pozdrawiam słonecznie xD (bo chyba tego najbardziej wszystkim brakuje) :P grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne sukienki każda jest jakaś lista-przebojow.bloog.pl u mnie NN

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy rozdział na http://elemendid.blog.onet.pl/
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  8. I visited several sites but the audio feature for audio songs present at this web page is actually superb.


    Feel free to visit my weblog ... Author's external home page...

    OdpowiedzUsuń