INSTAGRAM

Instagram

4/01/2013

Prima Aprilis, Śmigus Dyngus

Hej! Mamy jeszcze dwa dni wolnego i znowu szkoła. Pocieszam się tym, że w maju jest długi weekend i w sumie są też matury i końcówka roku szkolnego. Będzie trochę luźniej (mam nadzieję).
Wczoraj była zmiana czasu. Rano nie mogłam wstać z łóżka i dlatego nie poszłam do kaplicy na 08:15 tylko do kościoła na 11:00. W ogóle cały dzień byłam jakaś nieprzytomna .
U mnie na południu jest strasznie dużo śniegu. Wczoraj padał śnieg z deszczem, ale potem deszcz ustąpił i padał tylko śnieg. Gdy jechałam właśnie do kościoła mijałam samochód, który był przewrócony na bok, bo było ślisko, że się przewrócił. Biorąc pod uwagę również stan nawierzchni, a mianowicie drogę (jest tak dziurawa jak ser szwajcarski). Jedzie się góra 40 na godzinę, jeśli ktoś nie chce uszkodzić samochodu. A czy coś z tym robią. Skądże ! Załatają, a potem po zimie znowu to samo tylko, że gorzej. Teraz właśnie oglądam na TVP1 "Święty uśmiechnięty", dokument o papieżu Janie Pawle II. Bardzo fajny, można sobie przypomnieć i zapoznać się z jego pielgrzymkami. W środę piszę klasowy etap konkursu/olimpiady o Janie Pawle II.

Stylizacje :

Bluzka- allani.pl
Legginsy- zalando.pl
Torebka- harrods.com
Buty- google.pl
Lakier- amazon.com
Cienie- polyvore.com


Bluzka- johnlewis.com
Katana- google.pl
Spódnica- static-2.allani.pl
Torebka- 1189.photobucket.com
Buty- hm.com
Biżuteria- polyvore.com

Sweter- sheinside.com
Buty- fashiolista.com
Spodnie- mytheresa.com
Torebka- mytheresa.com
Maskara- uroda-wdziek.pl
Lakier- urstyle.pl
*************************************
Kolejna notka w środę.

13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię piosenkę Rihanny - Stay :D Ładne stylizacje ;d // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne stylizacje / uwielbiam stay - rihanny :) / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą piosenkę :D Ładne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda jest straszna. Nie mogę uwierzyć, że to kwiecień

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl oraz kolejna część muzycznego alfabetu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatni zestaw najlepszy;) u mnie nowy post,zapraszam!:)http://love--graphic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie NN :D // GARIAD.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Notka jak zwykle fajna. :D
    Pragnę cię poinformować, że założyłam drugiego bloga z opowiadaniem, które się łączy z tym na http://elemendid.blog.onet.pl/ . Zapraszam na http://wiwerna.blog.pl/ . :*
    Na Elemendid również będę dodawać nowe rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja mieszkam mniej więcej w centralnej części Polski, a pada bardziej niż u mojej cioci w Tatrach (pokazywała mi przez skype) :D Haha uwielbiam twoje porównania. :D No może ktoś zimą podjada nam te drogi? :D Jeśli chodzi o stylizacje, to nie podoba mi się, że do mody wkroczył krzyż. Jak dla mnie to jest takie... nie na miejscu, po prostu brak szacunku. Zaczyna się traktować krzyż jako element ozdoby (patrz chociażby cekiny). Muszę w końcu się wziąć i coś napisać u siebie. ;) Pozdrowienia, grafiker.blog.onet.pl ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. W sobotę jadę na francusko-polskie wesele w mojej rodzinie, i przez ten cały czas do mojego miasta przyjeżdżają francuscy goście. Są oni okropnie zadowoleni, bo takiego śniegu nie widzieli xD Ja już troszkę mniej :) Nie tak wyobrażałam sobie święta ale oj tam oj tam :D Co do stylizacji, to druga to zdecydowanie mój styl, buty są cudne, ale aż boję się spojrzeć na cenę :)
    NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. NN na http://silver-photoblog.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. NN na http://emms-watson.blog.pl/
    przepraszam, że dopiero dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks of hard
    work due to no data backup. Do you have any solutions to protect against hackers?


    my webpage :: HardKnight

    OdpowiedzUsuń